Hvad betyder det at man kan få resettet si~
Fra : SoulWalker

Dato : 07-12-01 14:20

som der står i subj. så har jeg hørt at man kan ringe ind og få tdc til at
resette ens ADSL linie. Vist noget de gør ved centralen. Hvad er det for
noget? Hvad er fordelen? Kan det anbefales?

SoulWalker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-01 14:29

Fri, 7 Dec 2001 14:20:11 +0100, skrev "SoulWalker" <not@4.u>:

>som der står i subj. så har jeg hørt at man kan ringe ind og få tdc til at
>resette ens ADSL linie. Vist noget de gør ved centralen.

Kun, hvis du har problemer.
Jeg har fået gjort det engang hvor den afbrød forbindelsen i tide
og utide et par dage.

Herefter har der ikke været problemer.

PS. Spørgsmål specifikt om TDC ADSL hører hjemme i
--
med venlig hilsen
Knud