IE 6.0
Fra : Jan

Dato : 07-12-01 13:48

Efter opgradering til OE6, virker følgende ikke længere:

Jeg bruger <TAB> til at hoppe til næste indtastningsfelt, men curseren stiller
sig ikke i feltet, hvilket er pi**e irriterende! Hermed er jeg nødt til at bruge
musen og trykke i feltet inden jeg kan skrive i feltet. Det er fx. når man skal
indtaste brugernavn og password ovenstående foregår.

Nogen som ved hvad jeg kan gøre?

Håber ovenstående er forståeligt,

Mvh Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-01 14:17

Fri, 7 Dec 2001 13:47:51 +0100, skrev "Jan" <jma73@hotmail.com>:

>Efter opgradering til OE6, virker følgende ikke længere:

Prøv i gruppen, som er nævnt i min signatur.
Det er der OE-eksperterne er og spørgsmålet hører hjemme.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jan

Dato : 07-12-01 15:47

"Jan" <jma73@hotmail.com> wrote in message news:9uqdq2$cj7$1@sunsite.dk...
> Efter opgradering til OE6, virker følgende ikke længere:

Sorry. Jeg mener selvfølgelig IE 6.0 !!