Neon Machine
Fra : Rosenblad

Dato : 07-12-01 13:21

Tak til alle, der mødte op på Lades og gjorde aftenen til en uforglemmelig
rock'n'roll-oplevelse!

Claus

Fra : Divine Eater

Dato : 08-12-01 18:52

Rosenblad <claus@stubnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tu2Q7.59$SP.6124@news.get2net.dk...
> Tak til alle, der mødte op på Lades og gjorde aftenen til en uforglemmelig
> rock'n'roll-oplevelse!

I skal have held og lykke med at udvikle jeres musik fremover.
Det skiller sig meget ud fra det der bliver lavet i dag,så hæng i
Eater

Fra : Rosenblad

Dato : 09-12-01 01:42

Tak du, og vi har fandme tænkt os at hænge i!

Var du inde på Lades?

Claus

Fra : Divine Eater

Dato : 09-12-01 17:29

Rosenblad <claus@stubnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bryQ7.131$EU1.3858@news.get2net.dk...
> Tak du, og vi har fandme tænkt os at hænge i!
>
> Var du inde på Lades?
>
> Nej,men jeg har hørt alle jeres Mp3'er.
Eater

Fra : Divine Eater

Dato : 09-12-01 17:39

Divine Eater <borger.louis@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c139175$0$62331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Rosenblad <claus@stubnet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:bryQ7.131$EU1.3858@news.get2net.dk...

> Eater
>
> Du kender mig også som Andy Divine.
Jeg vil bare minde dig om at sende et link til jeres hjemmeside,
når i har lavet den om!?
Eater

Fra : Rosenblad

Dato : 09-12-01 18:19

Hej Andy

Jeg giver dig dig besked, når siden den er åbnet. Fantastisk, at du har hørt
al vores musik, men ærgeligt, at du ikke dukkede op på Lades så. Der var
virkelig gang i den, kan jeg godt love dig for.

Jeg har uploadet et lille videoklip fra koncerten , som kun fylder omkring
2mb. Det hakker og lyden er ikke super, men man kan se, at der er gang i
den!

download sjoveren her:

http://home.stubnet.dk/sonics/NeonMachine-Lades.mpg

ps. vi blev sgu piftet ind på scenen til ekstranummer, tre gange!

http: