Undskyld mig, hvem er det der har en hashp~
Fra : Sus

Dato : 07-12-01 09:44

Jeg har lige læst alle mailsene igennem, og er 100% overbevist om at det er
en så gruelig juleand;) Ingen hund dør af at spise hash! Den som skriver
brevene laver en snedig joke og får den løftet op på et plan som er ret
interasant! Kun en var fornuftig og prøvede at tale ordentligt til
"sønderen" alle andre HIMLEDE OP, uden forståelse for at hvis dette var
rigtigt er det ikke måde man hjælper en person som har gjort noget
forfærdeligt.

Personen fik "vist" at det faktisk er jer som er medskyldige i hundens død
(husk på det ikke er rigtigt) men at det kunne ske hvis man ikke prøver at
tage det alvorligt istedet for at pudse egen fordom af.....

Det sker desværre tit af man ser på tv at nogen giver sin hund øl og folk
griner....hvad er det for noget, jeg har aldrig hørt man har pudset dyrenes
ret på dem. Men en mail hvor i køres op;)

Nå nok om dette fra mig;)))
Sus

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-12-01 14:49

Hm nu blev vedkommende jo bedt om at gå til dyrlæge flere gange og det blev
også sagt på en venlig måde af nogle.
Ok tror nu heller ikke at dyrlægen kunne gøre noget ved det at hunden havde
spist hash.
Men hunden havde ikke spist i flere dage og det skulle da være grund nok,
til at skynde sig til dyrlæge.
Uanset om det er en joke eller ej, så synz jeg nu at folk reagerede på en
ordentlig måde.

Jeg sidder ikke med følelsen af at "det er min skyld" at hunden døde, fandme
nej.

Nå men gider ikke tænke mere på den sag, for den stinker langt væk.

Hilsen
Joan