Michael bay træder (igen) i spinaten
Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-12-01 07:21

Nappet fra en anden gruppe:
http://www.corona.bc.ca/films/details/texaschainsaw.html

Har den mand nogensinde lavet noget fornuftigt ?
aben vil lave en remake af Texas chainsaw massacre

vh Anders

Fra : John Hinge

Dato : 07-12-01 07:33

On 07 dec 2001 Anders Nielsen was heard to say:

> Har den mand nogensinde lavet noget fornuftigt ?

Tjaaa The Rock er da en kæk lille actionbasse

> aben vil lave en remake af Texas chainsaw massacre

My mind is boggling.
Hvordan vil han få masser af eksplosioner med i den ?
skal de lokale pansere bruge tow missiler mod dræberne
eller hvordan ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Zeki

Dato : 07-12-01 08:31

> Tjaaa The Rock er da en kæk lille actionbasse

Ja, men den var jo også co-produceret af Sean Connery

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-12-01 10:28

Zeki <sinners.inn@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ne_P7.451$Q3.36861@news010.worldonline.dk...

> Ja, men den var jo også co-produceret af Sean Connery

Og ? Connery er skuespiller og Bay er instruktør = Sean gør som der bliver
sagt, under indspillingerne. Det er muligt at Connery har haft lidt input,
hist og her, men det er Bay's film, ingen tvivl om det.

The Rock er uden tvivl en af de absolut bedre action-thrillere, og det
formentligt uanset om Bay instruerede den eller ej...........med ham ved
roret har den bare fået lidt mere stil over sig.

And all the better for it.

Fra : Zeki

Dato : 07-12-01 18:30

> The Rock er uden tvivl en af de absolut bedre action-thrillere, og det
> formentligt uanset om Bay instruerede den eller ej...........med ham ved
> roret har den bare fået lidt mere stil over sig.

"Bay" og "stil" i samme sætning? Dette troede jeg ikke var muligt!

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 07-12-01 22:47

Zeki <sinners.inn@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:N07Q7.4759$z4.542700@news000.worldonline.dk...

> "Bay" og "stil" i samme sætning? Dette troede jeg ikke var muligt!

Jamen der kan du bare se ! Du lærer noget nyt hver dag.

Fed oplevelse ikke ?

Fra : Jakob Raunsø

Dato : 09-12-01 22:30

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sagt, under indspillingerne. Det er muligt at Connery har haft lidt input,
> hist og her, men det er Bay's film, ingen tvivl om det.

Jeg ser Michael Bay som en marionetdukke, hvor dukkeføreren er den
knald-tunge dreng, Jerry Bruckheimer. Jeg tror det er ham, der tager alle
vigtige beslutninger, og også ham der skal roses for The Rock og nakkes for
Pearl Harbour!

Jakob

Fra : Zeki

Dato : 07-12-01 08:33

Manden har ikke én eneste original selvstændig idé. Forhåbentligt bliver den
ikke så opreklameret som hans seneste makværk, Pearl Harbor.

Zeki