Ja, et spørgsmål mere ..
Fra : Thomas H.

Dato : 07-12-01 00:31

http://www.thhe.dk/hmm.htm

Hvorfor kommer der mellemrum i mellem de der TD'er ?
Har prøvet med border-with: 0;

Sengetid, og julefrokost fredag, så jeg svarer nok
først lørdag en gang

Tak for hjælp foreløbig
Thomas H.

Fra : // Ralley

Dato : 07-12-01 00:57

Prøv sådan her:

// Ralley

Fra : Thomas H.

Dato : 08-12-01 19:50

"// Ralley" <sd8398@ehs.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv sådan her:

Hmm, det synes jeg ellers jeg havde prøvet!
Men det undrer mig en del, at jeg ikke kan skrive
cellpadding: 0px; cellspacing: 0px i min css?

Men tak anyway

Thomas

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 08-12-01 20:19

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm, det synes jeg ellers jeg havde prøvet!
> Men det undrer mig en del, at jeg ikke kan skrive
> cellpadding: 0px; cellspacing: 0px i min css?

Du skal bare bruge margin og padding i css istedet for cellspacing og
cellpadding
--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 08-12-01 20:47

"Andreas Haugstrup" <usenet@solitude.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du skal bare bruge margin og padding i css istedet for cellspacing og
> cellpadding

hmmm, virker ikke
Også lige meget, jeg klarer mig med det andet

Thomas

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 08-12-01 21:10

> hmmm, virker ikke

td {
margin:4px; /*cellspacing="4"*/
padding:4px; /*cellpadding="4"*/
}

> Også lige meget, jeg klarer mig med det andet

Yep yep, det er så helt i orden
--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-12-01 07:18

On Sat, 8 Dec 2001 20:19:18 +0100, "Andreas Haugstrup"
<usenet@solitude.dk> wrote:

>"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
>
>Du skal bare bruge margin og padding i css istedet for cellspacing og
>cellpadding

- og så skrive "0" i stedet for "0px" :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj