Nu gør den det igen!
Fra : Bagle

Dato : 06-12-01 23:43

Det sker i ny og næ at jeg pludselig ikke kan modtage nye meddelser fra de
forskellige nyhedsgrupper, hvorfor gør den det? Jeg køre med Netexpress og
bruger news.inet.tele.dk og nogengange også news.sunsite.dk

Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg syntes det er mega irreterende!

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Henning Lund

Dato : 06-12-01 23:55

"Bagle" <bagle2605@sjokoladeland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger news.inet.tele.dk og nogengange også news.sunsite.dk
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg syntes det er mega irreterende!

Du kan sikkert læse det i driftstatus, de er jo altid så flinke til at
oplyse om div. fejl senest 5 minutter efter de er opstået, eller tager jeg
fejl af TDC og en anden udbyder?

Henning

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-12-01 00:30

> [...]
Netexpress og
> bruger news.inet.tele.dk og nogengange også news.sunsite.dk

Prøv at bruge dtext.news.tele.dk istedet.

Forresten: Er subject en hentydning til en morsom TDK-reklame fra
midt-halvfemserne?

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : - Sanger -

Dato : 07-12-01 19:14

> Prøv at bruge dtext.news.tele.dk istedet.

Hvad er forskellen på:

dtext.news.tele.dk
og
news.inet.tele.dk

Sanger...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-01 21:09

Fri, 7 Dec 2001 19:13:48 +0100, skrev "- Sanger -"
<san_ger@hotmail.com>:

>dtext.news.tele.dk
>og
>news.inet.tele.dk

Der er ikke binære grupper på dtext.

PS. Spørgsmål specifikt om TDCs newsserver hører hjemme i
news:tele.internet.news-service. om newsservere i almindelighed

Det har ikke noget med xdsl at gøre.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-12-01 09:50

"- Sanger -" <san_ger@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på:
> dtext.news.tele.dk
> og
> news.inet.tele.dk

(kort offtopic svar, "so sue me")
dtext skal ikke kære sig om binært flaf og kan derfor levere textuelt
content med en usigelig tjephed

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : KsNa

Dato : 08-12-01 15:01

Har lige prøvet dtext.news.tele.dk men det er åbenbart ikke alle grupper der
bliver opdateret, f.eks. gruppen - dk.teknik.telefoni - indeholder ikke
indlæg efter den 9.10.01

Jeg har ikke prøvet flere grupper, men valgte den gruppe da der ikke er
flere tusind indlæg i den, der skal hentes - det tager jo noget tid og
koster, jo - der er stadig nogen der skal betale minutpris.

Mvh.
Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-12-01 15:03

"KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
grupper der
> bliver opdateret, f.eks. gruppen - dk.teknik.telefoni - indeholder

Det gør den hos mig...

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : KsNa

Dato : 08-12-01 15:54

> "KsNa" <ksna@mail.dk> skrev i en meddelelse
> grupper der
> ikke
>
> Det gør den hos mig...

ARGH! desværre jeg må indrømme det, fejl 40. (det hjælper at sortere efter
datoorden).

Mvh.

Kim