Så skete det
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-12-01 23:27

Hejsa

Endelig tog Neo sig sammen

Dixie lå i det ene hjørne af sofaen og snorkboblede. Neo sad længe og
kiggede på hende. Pludselig gik han hen imod hende, jeg tænkte: oO( nu vil
han slås med hende)
Men sørme om han ikke lagde sig tæt op af hende og fik små salige øjne *S*
Min kæreste fik travlt med at hente kamera og fik da også nuppet et billede

Dixie vendte og drejede sig lidt. Det hele så bare ud til at være hyggeligt
*S*
Men *suuuuuuuk* så lettede madammen sig og gik hen i den anden ende af
sofaen.
Man skulle tro at hun tænkte: oO(næh nej Neo, nu har jeg så tit forsøgt at
putte med dig, uden at du ville. Så du skal ikke tro at jeg overgiver mig så
let.) *G*

Da hun gik fik hun et klask i måzen af Neo *fnis* Det var vidst hans mening
om det *G*

Nå men nu har vi da set at Neo godt vil putte med Dixie, så der er håb
forude. *S*
Det har dæleme også taget ham en del tid.

Hilsen
Joan

Fra : A. Knudsen

Dato : 07-12-01 00:01

> Nå men nu har vi da set at Neo godt vil putte med Dixie, så der er håb
> forude. *S*
> Det har dæleme også taget ham en del tid.
>
> Hej Joan !

Hvad er der at sige andet end ....; HANDYR / MÆND !

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-12-01 11:00

d. 07/12/01 0:00 skrev A. Knudsen på anyaFJERN@DETTEesenet.dk i artiklen
3c0ff89e$0$81677$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvad er der at sige andet end ....; HANDYR / MÆND !

Ja de er sq lige så sære som os andre )
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck