Hjææælp....pasning af tre stk. guldklumper~
Fra : Don Harris

Dato : 06-12-01 23:24

Hej

Jeg håber, at der er nogen i gruppen der kan hjælpe mig...Jeg leder efter et
supergodt sted hvor jeg kan få mine tre hunde passet. Jeg bor i Århus, så
bare det er i jylland er jeg glad....Jeg kører gerne langt, hvis jeg er
sikker på, at de har det for fedt når jeg er på ferie

Mange hilsner fra

Carina

Fra : Mari

Dato : 08-12-01 01:05

http://www.google.com/search?hl=da&q=hundepension&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da

Fra : R. Ilsøe

Dato : 08-12-01 13:59

Kan KUN anbefale Klostergaardens Hundeformidling ved Rødding (6630)
Den er formmidabel... De kunder der har været der een gang vender altid
tilbage igen.

Rinnie

Fra : MM

Dato : 08-12-01 19:21

Hvor tit drejer det sig om, og hvor længe af gangen...Og hvad er det for
nogle hunde?? Ikke fordi det betyder vanvittig meget, men der er jo lidt
forskel på om det er pudler eller Skt. Bernharder
Venlig hilsen Mia

Fra : Don Harris

Dato : 08-12-01 19:55

Hej

Jeg har to polske hyrdehunde og en schæfer/rottweiler tæve. Hyrdehundene er
en han på 18 mdr. og en tæve på 16 mdr. De er ikke neutraliserede.
Schæfer/rottweileren er 12 år og steriliseret. Hun er meget nem at have med
at gøre, og er ikke vant til at gå i snor.

Mine to hyrdehunde er, som de fleste hyrdehunde meget aktive, og har brug
for min. 1 times motion uden snor om dagen.

Hvor ofte? Ja, det er vel mest til jul og i sommerferien, og 1 - 2 uger pr.
gang. Derudover kan der blive tale om 3 - 4 sammenhængende dage måske 2
gange om året. ( jeg har familie i England, hvilket er meget ubelejligt når
man har tre hunde)

Mange hilsner fra Carina

Fra : Jens Mejdahl

Dato : 09-12-01 11:53