Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny, gammel hjemmeside
Fra : Kristian Amby

Dato : 06-12-01 23:14

Selv om denne nyhedsgruppe nu mest er om digitale billeder, vil jeg da
lige annoncere for min hjemmeside, det kunne da være, der stadig
hænger et par mørkekammer-artister på endnu.

Den ligger på www.geocities.com/kambydk, så der vil jeg da håbe, den
får lov til at blive liggende.

Siden er om hjemmelavet fremkalder og andre fotovæsker, men denne gang
er der også et lille galleri lagt ind. Galleriet er på en selvstændig
side, men der er en link dertil. Jeg har i sinde at lægge flere
billeder ind, men jeg har ingen scanner selv, så jeg kan ikke lige
give en dato

Mvh
Kristian Amby

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-12-01 00:41

Kristian Amby wrote:

> Selv om denne nyhedsgruppe nu mest er om digitale billeder, vil jeg da
> lige annoncere for min hjemmeside, det kunne da være, der stadig
> hænger et par mørkekammer-artister på endnu.

Digital fotografi udelukker jo ikke analog fotografi, de to metoder
supplerer jo hinanden på en god måde, fordi begge metoder har hver deres
styrke og fordele.

Dit link til "Skrøner og fakta om fotografering" virker ikke - jeg
havner på forsiden...!

Fra : Kristian Amby

Dato : 07-12-01 13:49

>Dit link til "Skrøner og fakta om fotografering" virker ikke - jeg
>havner på forsiden...!

Det tror jeg nok, den gør nu. Når jeg skriver "tror" betyder det, at
jeg ikke kunne få den til at virke, da jeg prøvede, men jeg prøvede at
"rette" linket alligevel. Da virkede den heller ikke, men nu virker
den pludselig alligevel.

EDB er noget mærkeligt noget.

Men jeg holder øje med den et par dage.