GPRS eksisterer ikke??!!
Fra : Ivan G

Dato : 06-12-01 22:50

Hej NG!

Har snakket med telia i dag(ca 5 forskellige) og iflg. dem er der ingen
operatører der har et GPRS-net oppe og køre. Kan dette være korekt? Jeg
ville gerne have min håndholdte op og køre med en t39, men dette kan ikke
lade sig gøre med Telia????? Talte for ca. 1 mdr. siden med dem, og dengang
skulle jeg bare lige faxe en seddel ind til dem med et "jatak" og en
underskrift. Men siden har keg ikke hørt noget....

Ivan G

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-12-01 23:12

"Ivan G" <litz97nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle jeg bare lige faxe en seddel ind til dem med et "jatak" og en
> underskrift. Men siden har keg ikke hørt noget....

Vel blot et tegn på deres elendigt oriterede medarbejdere. Sonofon og VIC
har GPRS for private, mens Orange endnu kun tilbyder det til deres
erhverskunder.

Fra : Vike

Dato : 07-12-01 23:14

"Michael Jensen" <michael-j@cool.dk> wrote in message
> [...]
> >

> Vel blot et tegn på deres elendigt oriterede medarbejdere. Sonofon og VIC
> har GPRS for private, mens Orange endnu kun tilbyder det til deres

Bekræfter blot mine skrækindjagende erfaringer med Telia. Drop dem.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-12-01 23:54

Hej

"Ivan G" <litz97nospam@mail.dk> wrote:

>Har snakket med telia i dag(ca 5 forskellige) og iflg. dem er der ingen
>operatører der har et GPRS-net oppe og køre. Kan dette være korekt?

Nej - Sonofon, TDC og Orange (Mobilix) har alle GPRS kørende ! -
Sidstnævnte såvidt vides kun for erhvervskunder.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ivan G

Dato : 07-12-01 19:57

> Nej - Sonofon, TDC og Orange (Mobilix) har alle GPRS kørende ! -
> Sidstnævnte såvidt vides kun for erhvervskunder.

ok...så er det måske på tide at skifte.. :)

Hvad er priserne..???

Ivan G

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-12-01 23:45

Hej

>ok...så er det måske på tide at skifte.. :)
>Hvad er priserne..???

Ja, se netop priserne er jo nok årsagen til at GPRS, ifølge store dele
af fagpressen, også ser ud til at blive et flop. Det er meget
forståeligt at folk ikke vil betale stort set for et ekstra abonnement
for at kunne benytte GPRS, og så yderligere op til kr. 25,- pr. MB
data. Skal GPRS ha' en chance, så skal det være en integreret del af de
nuværende abonnementer, uden nogen form for ekstrapris, kun betaling for
overført data, og intet andet - så måske det kan blive en succes.

Se nu fik jeg lige det klemt ud mellem sidebenene Og det var slet
ikke det du spurgte om. Priserne er op til kr. 240,-/kvt. oveni det
normale abb. + op til kr. 25,- pr. overført MB.

Men, noget tyder på at selskaberne er ved at revidere deres
opfattelse/priser, så mon ikke de kommer til fornuft. I vores nabolande
mod Nord/øst tilbydes det helt gratis !

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-12-01 23:59

> [...]

overført data, og intet andet - så måske det kan blive en succes.

Se nu fik jeg lige det klemt ud mellem sidebenene Og det var slet
ikke det du spurgte om. Priserne er op til kr. 120,-/kvt. _oveni_ det

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-12-01 14:42

On Fri, 07 Dec 2001 23:58:37 +0100, Ole Rasmussen
<dont_reply@nospam.dk> wrote:

>Se nu fik jeg lige det klemt ud mellem sidebenene Og det var slet
>ikke det du spurgte om. Priserne er op til kr. 120,-/kvt. _oveni_ det
>normale abb. + op til kr. 25,- pr. overført MB.

Forbrugsafgiften bliver pt. ikke opkrævet. Sonofon tager 100/md for
flatrate abo. Både TDC og Sonofon har sagt at de har tænkt sig at
forsætte flat rate abo et godt stykke ind i 2. kvartal 2002 - min!