Nansen på nettet
Fra : Dorthe

Dato : 06-12-01 22:07

Hejsa!
Så fik jeg lagt billeder på nettet af vores nye Sankt Bernhardshvalp. Og
da man jo er pavestolt af den dejlige fyr, så ligger de her:
http://www.kishka.dk/nansen.html

Hilsen Dorthe ( - og Nansen der selv synes han ser vildt flot ud! )

Fra : coppi

Dato : 06-12-01 22:17

Hej Nansen.

Du er bår... deili`

coppi

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-12-01 22:32

Kan kun holde med! Han er simpelthen skøn!
Tillykke med ham!

mvh Eva

coppi <annie321@worldonline.dk> skrev i en

Fra : Alex Linaa

Dato : 07-12-01 08:01

> [...]
> http://www.kishka.dk/nansen.html
>
> Hilsen Dorthe ( - og Nansen der selv synes han ser vildt flot ud! )

Hvor er han bare nuttet )))

Hilsen
Alex

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 07-12-01 10:54

> [...]
> http://www.kishka.dk/nansen.html
>
> Hilsen Dorthe ( - og Nansen der selv synes han ser vildt flot ud! )

Jamen det er han da ikke ene om at synes .. hils ham og sig han er
aldeles pragtfuld, men så får han måske storhedsvanvid

og Sandra og Wupper mener de nu sagtens kan måle sig med ham

masser af hils fra Ami ...

Fra : john tilsted

Dato : 07-12-01 13:31

Hej Dorthe.
Hjertelig tillykke med den nye, håber I får en rigtig god tid sammen,
læs indlæget " En utrolig grim oplevelse" og pas så på den lille nye!!
Kærlig hilsen John

Fra : R. Ilsøe

Dato : 09-12-01 14:49

> [...]
> http://www.kishka.dk/nansen.html
>
> Hilsen Dorthe ( - og Nansen der selv synes han ser vildt flot ud! )

Nååååh, sikke en nuser kramme-bamse-vaps!
Gi' ham lige et godt kram fra mig... Han ligner en rigtig nusser!:)

Rinnie
PS. Kalder min yngste datter, Nanna for Nansen:)

Fra : Dorthe

Dato : 10-12-01 15:07

Nansen takker for alle de fine ord, men er lidt fortrydelig over at
billederne slet ikke yder ham retfærdighed mere. Nu da han er 16 uger gammel
vejer han jo det dobbelte af hvad han gjorde på de billeder, 21 kg bliver
det nemlig til nu! Der går aaalt for hurtigt!

Hilsen Dorthe ( - og Nansen, der sover efter sin daglige fræser tur)

Fra : Erik

Dato : 04-01-02 11:01

hhhhh