Skærme
Fijala 3554
forslag til 17" skærm ønskes, max 3000,-
Fra : Per Jensen

Dato : 06-12-01 22:10

Hejsa

Hvis der skulle være en eller nogle som lige har et par minutter i overskud
ville det være rart hvis de lige gad give mig et par bud på en skærm. Jeg
har følgende krav:
helst 17", (i hvert fald ikke mindre)
max. 3000,-

skal bruges til 5-? timers brug om dagen, hvor det hovedsagligt er
tekstbehandling, internet og lign. Men til tider bruges der da også et par
timer på spil.. :)

Så hvilke skærme er 'hotte' lige nu, og passer nogenlunde til ovenstående?

På forhånd tak

Per Jensen

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 07-12-01 12:05

Hej

Kig efter en 15" TFT de kan fås ned til 3000,- når de er på bud.

mvh
Karsten Feddersen

Fra : Apollon

Dato : 07-12-01 14:27

Ja der er jo også den splinternye Sony A-230 til ca. 3000.- .Knivskarpe og
blændende billedkvalitet...

Apollon