ultrasparc III
Fra : claus

Dato : 06-12-01 21:50

er der nogle der har erfaringer med ovenstående og generelt med
sunmaskiner?
Jeg tænker på de små workstations.

Hilsen Claus.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-12-01 22:39

Det var fandeme et meget bredt spørgsmål......Du må hoste op med nogle flere
oplysninger om hvilke modeller det drejer sig om , og hvad du skal bruge den
til.......Men som du indtil vidre spørger får du svar: De er goe'

Mvh
/Søren

Fra : claus

Dato : 07-12-01 07:24

Soren Pedersen skrev i meddelelsen
<3c0fe51b$0$81737$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
bruge den
>til.......Men som du indtil vidre spørger får du svar: De er goe'

Okay, tak for det.

Jeg overvejer at købe en sunblade 100 til brug i et lille firma.

se her:
http://www.sun.com/desktop/sunblade100/;$sessionid$UY4LCWI4WTJN3AMTA1LU4
GQ

Den skal bruges til kontor, fax osv. Den skal altså være online hele
tiden så den skal være stabil.

Hilsen Claus.