R310 eller tilsvarende
Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 06-12-01 21:25

Jeg ville gerne have en Ericsson R310, eller noget der minder om den.
Den skal have følgende features:

* Være holdbar
* Kunne ringe og modtage opkald
* Kunne afsende og modtage SMS'er
* Have vibrator (helst mulighed for at slå den fra)

Jeg har haft en Nokia 1610'er og en Nokia 3210, som ikke gik ind under
katagorien at være holdbar (og så forsvandt 1610'erens nemme
brugerinterface på 3210'eren).

Hvad er anbefalelsesværdigt?
Og hvor får man sådan en billigt (abb. og oprettelse regnet med i
prisen)?

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : alwresuihalert

Dato : 07-12-01 03:12

snip
> [...]
> brugerinterface på 3210'eren).
>
> Hvad er anbefalelsesværdigt?
> Og hvor får man sådan en billigt (abb. og oprettelse regnet med i

Bortset fra 6210'erens problemer, som søsteren 6250'eren muligvis også har,
er den vel en mulighed? Den har i hvertfald en masse gummi i en ramme udenom
selve telefonen og ser ud til at være robust.

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 07-12-01 15:48

On Fri, 7 Dec 2001 03:12:16 +0100,
alwresuihalert <lkjhlkjhliu@trdtdtrcv.com> wrote:

> Bortset fra 6210'erens problemer, som søsteren 6250'eren muligvis også har,
> er den vel en mulighed? Den har i hvertfald en masse gummi i en ramme udenom
> selve telefonen og ser ud til at være robust.

6250'eren koster alt alt for meget.

Fra : Frank Nielsen

Dato : 07-12-01 13:43

jeg kan varmt anbefale r310. jeg har selv en til udendørs brug og jeg er
meget glad for den selv om
den er lidt langsom i menuen

hygge
Frank