vente, vente, vente... (tiscali, adsl, mod~
Fra : rectum moses

Dato : 06-12-01 18:08

Hej...

En kammerat og jeg går og venter med længsel på et modem, som tiscali gerne
skulle sende til os, efter vi havde fået installeret adsl. Vi fik det
installeret i henholdsvis torsdags og tirsdags. Er det normalt, at man skal
vente en uge eller mere?

Mvh. Søren

Fra : Peter Kiil

Dato : 06-12-01 18:48

in article 9uo8m3$2fco$1@news.cybercity.dk, rectum moses at
cfp8093@vip.cybercity.dk wrote on 06/12/01 18:08:

> [...]
> skulle sende til os, efter vi havde fået installeret adsl. Vi fik det
> installeret i henholdsvis torsdags og tirsdags. Er det normalt, at man skal

Tag din telefon og ring 38147010. Det kunne være de vidste lidt mere om dit
modem end de fleste her i gruppen.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : SoulWalker

Dato : 09-12-01 02:38

"rectum moses" <cfp8093@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skulle sende til os, efter vi havde fået installeret adsl. Vi fik det
> installeret i henholdsvis torsdags og tirsdags. Er det normalt, at man

=========
He he pris dig lykkelig for at du ikke har ventet længere ;) Min bror og
hans kæreste har ventet i flere uger på deres hardware. Tiscali "påstår" at
de er på vejen centralen, men det passer ikke. Det er en lodret løgn. Der er
over 80 mennesker der venter lige nu og nogen af dem har ventet i meget lang
tid. Tiscali har nemlig problemer med at få hardware. Men fortæller de det
nogen steder? NÆÆÆÆ NEJ! De skriver den samme løgn hele tiden. Min bror fik
det først at vide da de ringede ind til Tiscali fordi der ikke var kommet
noget hardware. Så fik han det først at vide. Det er røvdårlig service af
rang. Jeg fatter ikke at Tiscali kan have lov til at give så dårlig en
service.

SoulWalker

Fra : John Sahl

Dato : 10-12-01 11:49

"SoulWalker" <not@4.u> wrote in message news:3c12c060$0$25357$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> noget hardware. Så fik han det først at vide. Det er røvdårlig service af
> rang. Jeg fatter ikke at Tiscali kan have lov til at give så dårlig en

Tiscali er paa Vejen central, det hardware der manglede(r) er til kunderne.
Og der er sendt mail til kunderne om problemet.

--
John Sahl, arbejder for Tiscali, men taler for sig selv.
Webmaster på http://www.websetter.dk