Hvilket pet(=kæledyr) skal man dog købe?
Fra : PC

Dato : 06-12-01 15:44

* Hvor meget koster hamstere for tiden?
* Hvor mange år bliver de i buret?
* Må man give dem kartofler og appelsiner?

Hvis ikke hamstere, hvad så?

Eller hvad med fugle/birds? -Men der er buret vist lidt dyrere?
-Anskaffelsesprisen er vist den samme, men de er da vist enklere at
holde. -Og også 'sikrere' for deres 'forældre'. Men de er jo vist
normalt mindre end hamstere, og en del billigere har jeg hørt.

Kender i en 'Pet Shop' hvor man kan købe dem, for det er da jo vist
ikke længere ligefrem 'regeringen' som sælger disse sjove småkravl.

Birds eller hamstere, hvad skal vi 'Danskere' foretrække?

-Selv er jeg vist nok mest hamster-typen.

PC

Ps. Må man ha fugle og hamstrere med i offentlige transportmidler?
(Kun i Storkkøbenhavn og måske til Sverige?) -Kan børn lide dem, og
skal de i bur? -Hvad siger DSB? (De siger NEJ i næsten alle andre
lande, hvilket vist er godt?)

Pps. Hvordan kommer man af med 'de små' igen?

Til min inspiration har jeg blot en ting at sige: Forsvind Sis!
Først sød, så rød og så død! (Ikke for billigt tak.)

Fra : Dyl

Dato : 14-12-01 23:09

Jeg ved ikke hvor du/I bor, men Zoo City (Rødovre - København) reklamere i
øjeblikket i radioen med, at de besvarer alle mulige spørgsmål vedr.
kæledyr - inkl. hamstere.

Oplysninger her www.zoocity.dk