Erfaringer med Telia
Fra : PHK

Dato : 06-12-01 15:25

Nogen der har erfaringer med Telia:

Hvor lang tid går der fra man rekvirerer en låsekode til man får den?

Får man den i det hele taget?

--
_
|_|

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-12-01 16:40

> Nogen der har erfaringer med Telia:

Jo, har da haft 3 abb der.

> Hvor lang tid går der fra man rekvirerer en låsekode til
> man får den?

Jeg fik den rimelig hurtigt, ca. den dag de 6mrd var gået.
Ellers ved opsagt abb.

> Får man den i det hele taget?

Jeg gjorde!

/Mikael

Fra : Miki Hoe

Dato : 06-12-01 20:01

Puha jeg har dårlige erfaringer med Telia.. ikke så meget med at få en
låsekode, da min tlf ikke var låst, men havde den været låst, tror jeg ikke
at jeg havde fået den!!

Første regning havde de taget dobbeltmoms for og der gik 1½ år, før de tog
hånd om sagen, det vil sige at ½ år efter jeg havde sagt mit abonnement op,
kom der en efterregning..

Det er bare en af de 100000000000000000000 af problemer jeg og mange jeg
kender har haft med Telia!!

Hold jer fra dem, hvis i kan!!

-miki-

Fra : jan steen sørensen

Dato : 07-12-01 11:21

> PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:9unv4q$6a0$1@sunsite.dk...
> Nogen der har erfaringer med Telia:
>
> Hvor lang tid går der fra man rekvirerer en låsekode til man får den?
>
> Får man den i det hele taget?

Sørg for som #1 selv for at gøre alt korrekt:

1. oplys mobilnummer med kontraktnummer.
2. oplys IMEI-nummer på telefonen (desværre har der været fejl i databasen,
leveret af Telia's leverandør)
3. oplys din egen adresse OG gyldig underskrift på brevet ( kun navne og
underskift der er identiske med det faktiske på kontrakten, så får du en
hurtig betjening ).

Det er min erfaring - så går det som regel nemt.

Jan

Fra : Vike

Dato : 10-12-01 19:37

Insister på skriftlige bekræftigelser af dine aftaler med Telia. Min
erfaring er at du ikke kan regne en døjt med mundtlige aftaler med dem.

Fra : Miki Hoe

Dato : 10-12-01 21:22

Min kære fader troppede op inde på deres kontor og afregnede min brors konto
totalt og fik dem til at lukke abonnementet.... tre måneder efter sendte de
nok igen regninger på langt over 300 kr og det var jo blevet lukket...eller
var det??

Så hold jer fra Telia og de mundtlige aftaler med dem.. de er no good!!!!

Og som rosinen i pølse enden, så ville vi jo ikke betale... den var jo
lukket og så sendte de rykkere og inkasso opkrævninger ud i juli/august
måned... hvad ligner det, når man ved at de fleste folk ikke er hjemme pga
ferie?? Det er simpelthen dårlig forretningsstrategi!!

Jeg gentager.. hold jer fra telia!! Det kan ikke siges tit nok!!