Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 959NF - meninger?
Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-12-01 15:26

Hejsa

Jeg har haft kig på et par skærme fra Samsung: Syncmaster 900SL+ og 959NF, men
efter at have hørt at flere har haft problemer SL+ modellen, har jeg besluttet
mig for at give lidt ekstra og så slippe for evt. problemer.

Kan nogen fortælle mig deres erfaringer med 959NF modellen? Er den 3600,- værd?

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 06-12-01 16:46

> Kan nogen fortælle mig deres erfaringer med 959NF modellen? Er den 3600,-
værd?

Den er i hvert fald svær at skaffe i øjeblikket. De butikker jeg har bestilt
i har sagt at den næppe kommer i år.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 06-12-01 20:09

> [...]
besluttet
> mig for at give lidt ekstra og så slippe for evt. problemer.

Tja nu har jeg vel snart haft min i en måned ... og jeg er _meget_ glad for
den. Helt fladt og roligt billede.

/Jeppe

Fra : Tonni Schwartz

Dato : 06-12-01 22:38

Hejsa.
Hvordan er sådan en skærm i forhold til f.eks. LS Flattron eller en Sony
skærm?
Jeg går selv og kigger på ny skærm til max 3500 kroner.

Da jeg havde samlet comuter til min far, og købt LGs 17'' Flattron (i
sommmers) fandt jeg ud af at min gamle Samsung 700P ikke er så fed mere som
den har været.....

/Tonni

"Jeppe Vesterbæk" <jeppeojeppe_ingenspamtak_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:9uofl8$6g8$1@sunsite.dk...

Fra : Apollon

Dato : 07-12-01 22:53

Hej Jeppe

Kan du sige noget om om der findes en separat indtillingsmulighed i OSD'en
til konvergens - og har du prøvet at lege lidt med denne justeringsmulighed
for at se om den har en udbedrende funktion på skærmbilledets kvalitet. Nu
da du har haft skærmen i en måneds tid...

På forhånd tak

/Apollon

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 10-12-01 01:06

> Hej Jeppe

Hej!

> [...]
> for at se om den har en udbedrende funktion på skærmbilledets kvalitet. Nu
> da du har haft skærmen i en måneds tid...

Der er mulighed for at indstille konvergens i OSD - både vandret og lodret.
Må desværre tilstå at jeg ikke har leget vildt meget med det... men hvis der
er noget specifick du ønsker at få at vide, så skriv endelig...

/Jeppe