Hjælp til ekstra godt topliste anti cheat ~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 06-12-01 14:29

Jeg har en topliste liggende på min portal, men da jeg gerne vil lave så
folk ikke kan snyde (vil kun virke for folk med fast ip), så vil jeg gerne
have lidt hjælp. Det skulle ikke være så svært (tror jeg)...

Jeg har denne kode:

$query = mysql_db_query ($dbname,"Select ip from top_hits Where sid=$site
and cdate=$cdate and ip='$REMOTE_ADDR'",$db) or die (mysql_error());
if ($err == 1 && @mysql_num_rows($query) >= 1) {

Jeg vil mene at I godt vil kunne forstå den uden resten af koden...
Men den tjekker jo om den besøgenes ip ligger inde i top_hits tablen, hvis
den gør det så gør den ikke noget, hvis den ikke gør så får siden en stemme.
(håber I forstår)

Men kan jeg sætte en variabel ind ved siden af $REMOTE_ADDR, så den også
tjekker om brugerens ip ligger dér?

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på:
www.StartLinket.dk