Spm. Apache server
Fra : Finn Jensen

Dato : 06-12-01 13:07

Hejsa,

Min Apcace er sat op til at vise dokumenterne i "C:/Web" og det fungerer
fint.
Nu har jeg dog fået sat en ekstra harddisk i og her ville jeg gerne have
dokumenterne liggende og har forsøgt at ændre i conf. filen til Apache til :
"D:/Web" men Apache siger at "/Web does not exist".

Før havde jeg:
Document root "C:/Web"
Directory "C:/Web"

Men ændre jeg det til:
Document root "D:/Web"
Directory "D:/Web"

Så virker det ikke.

Apache er installeret på C drevet og ServerRoot er sat til :
ServerRoot "C:/Programmer/Apache Group/Apache"

Skal jeg have ændret denne linje eller skal Apache være installeret på samme
disk (D drev) som dokumenterne??

--
Venligst
Finn Jensen