Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Compact Flash - Feiya eller PQI?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-12-01 12:47

Hej!

Så står jeg for at skulle købe et 256MB kort til Canon Ixus V.

På edbpriser.dk har jeg fundet et Feiya til kr. 1.098,- og et PQI til kr.
1.088,-

Er der nogen, der har erfaringer med disse kort - så hører jeg meget gerne
om dem!!!

På forhånd tak!

Fra : Søren Bargmann

Dato : 06-12-01 14:32

Jeg har købt et enkelt Feyia, og der var fejl på, så ud fra det meget
begrænsede statiske materiale ville jeg vel nok gå efter PQI en anden gang.

/Søren

Fra : Per Madsen

Dato : 06-12-01 23:11

Mit 256MB PQI virker helt efter hensigten !

/Per

Fra : Knud Nielsen

Dato : 07-12-01 20:19

Klaus Andersen <klausa@iname.com> skrev i en
> [...]
> 1.088,-
>
> Er der nogen, der har erfaringer med disse kort - så hører jeg meget gerne

Har brugt et PQI 128 MB CF-kort gennem ca. et halvt år uden problemer.

Med venlig hilsen
Knud Nielsen

Fra : Klaus Andersen

Dato : 08-12-01 19:23

Tak for jeres bidrag!

Valget er herefter åbenlyst - jeg snupper et PQI... og sparer oven i købet
en 10'er i forhold til Feiya-kortet!