Hvilke cel. cpu kan jeg sætte i mit BP6.
Fra : Rene Sørensen

Dato : 06-12-01 10:18

Hej jeg er den lykkelige ejer af et bp6 board, hvor der for tiden sidder er
cel 366 i, det køre fint, men er ved at være for langsomt.
Hvilken af de nye cel processore kan jeg sætte i.
Hvad med denne:

Celeron A 1200MHz In-A-Box Socket 370 / 128KB / FSB 100MHz
1.099 kr.

Rene

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 06-12-01 11:30

"Rene Sørensen" <reso@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvilken af de nye cel processore kan jeg sætte i.
> Hvad med denne:
>
> Celeron A 1200MHz In-A-Box Socket 370 / 128KB / FSB 100MHz

Nope.

www.bp6.com

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as / http://www.fischer.as

Fra : Christian Hansen

Dato : 06-12-01 18:26

Du kan ikke sætte en Celeron II i et BP6, og max hastighed for en alm.
Celeron
er vist 533Mhz .. ved ikke om man overhovedet kan købe dem mere.. ?

Mvh
Christian.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 08-12-01 18:07

> [...]
er
> cel 366 i, det køre fint, men er ved at være for langsomt.
> Hvilken af de nye cel processore kan jeg sætte i.

Hvis du som du selv skriver er den lykkelige ejer af 2 x 366 på et BP6, er
vi nok en del BP6 ejere der misunder dig... Nu ved jeg selfølgelig ikke om
du vil, men du kan smække FSB'en op på 100 mhz. Så render de lige pludselig
550 mhz istedet for... Der er mange der har haft held med denne operation.
Hvis ikke det er det du vil, har jeg da 2 x 500 mhz der gerne vil byttes =)

/TWM

Fra : Jan V

Dato : 08-12-01 20:06

Hvis du sætter en NEO 370 (www.powerleap.com) skulle du kunne køre med EN
Celeron II i. Hvis du vil køre med dual, skal du over på PIII og laver noget
seriøst lodning på dit bundkort. Men skulle det også kunne køre.

Se evnt. mere på www.bp6.com

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me