Scary Movie 2
Fra : John Hinge

Dato : 05-12-01 23:02

Ja ok, den går nok ikek ned i historien som det mest dybsindige
filmværk nogensinde...
Men jeg skreg af grin flere gange da jeg så den.
Ikke nok med at de mobber alle mulige gyserfilm.
Der er også knubs til adskillige andre mainstream film.
Absolut en fniser efter min ringe mening...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : zcully

Dato : 06-12-01 18:55

Ja, jeg dyntes også den er totalt sjov.
Jeg syntes især det var sjovt dda de gjorde grin med Nike reklamen *GG*

Men hvad var det de referede til da de kørte om kap med kørestolene??
Den fandt jeg aldrig frem til!!!

/Zcully

Fra : John Hinge

Dato : 07-12-01 07:29

On 06 dec 2001 zcully was heard to say:

> Ja, jeg dyntes også den er totalt sjov.
> Jeg syntes især det var sjovt dda de gjorde grin med Nike reklamen
> *GG*

Ohja, den havde mig totalt flad af grin :)

> Men hvad var det de referede til da de kørte om kap med
> kørestolene?? Den fandt jeg aldrig frem til!!!

Jeg er ikke sikker, altså kørestolsræs er jo et moment i indtil
flere gyserfilm, bl.a mener jeg at erindre det i en Elmstreet film.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 07-12-01 10:42

Hej o<|

/Zcully skrev:
"Men hvad var det de referede til da de kørte om kap med kørestolene??
Den fandt jeg aldrig frem til!!!"

Jeg mener at det var fra M:I:2, hvor de i slutning af film køre på
motorcykler, kører sammen og gripper hinanden i luften, hvor så
motorcyklerne sprænger i luften. Et bud!?

--

Clear Sky ...
Brian Nilsson - astrobln(a)yahoo.dk

Glædeligt Jul og Godt Nytår!

Fra : John Hinge

Dato : 07-12-01 16:53

On 07 dec 2001 Brian Nilsson was heard to say:

> [...]
> motorcykler, kører sammen og gripper hinanden i luften, hvor så
> motorcyklerne sprænger i luften. Et bud!?

Sekvfølgelig !
Bonus til dig.. Den burde jeg ha gættet :)

Fra : zcully

Dato : 07-12-01 17:29

Nååååå, ja det er sgu da den *GGG*