Er Magnus syg?
Fra : Lily

Dato : 05-12-01 22:15

Jeg går og er lidt bekymret for min kat på 16 uger.

Da jeg kom hjem idag, slæbte han det ene bagben efter sig, og ville næsten
ikke støtte på det. Så jeg styrtede ned til dyrlægen, da jeg havde fået en
tid. Men mens jeg ventede på at det blev tid til at komme derned, så det ud
som om hans ben var blevet bedre. Han virkede dog lidt sløj og reagerede
ikke da jeg kaldte på ham (det plejer han).
Da jeg så kom derned, kunne dyrlægen ikke mærke noget på ham, men kunne dog
godt se at han haltede en anelse. Hun tog hans temperatur, som var fin, og
mærkede lidt på hans mave. Hun kunne mærke at han virkede lidt oppustet, så
jeg fik en recept på en ormekur til ham.
Magnus har kastet lidt op siden igår aftes. Kun sådan noget klart noget. Men
idag kastede han al det tørfoder op, han havde spist. Nu liger han bare og
ligger. Da han havde ligget under radiatoren siden vi kom hjem i
eftermiddags, tog jeg ham op og prøvede at få ham til at gå lidt. Men det
ser mærkeligt ud. Han går lidt, med kun en lille halten. Så sætter han sig
ned (for at hvile sig?). Så går han lidt igen og det gentager sig.
Nu skal han på skånekost indtil hans mave er kommet i orden igen. Så skal
han så have den ormekur. Men vil han have det sådan, hvis det er orm? Og
hvis han har en infektion i kroppen, får han så ikke feber?
Stakkels stakkels Magnus!

Det skal lige siges at han er indekat, men de to andre katte jeg har er
udekatte.

Hilsen en lidt bekymret Tina

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-12-01 23:54