Opsætning af flere ftp mapper
Fra : Torsten Menzel

Dato : 05-12-01 22:14

Jeg har en win2k server med iis, der kører som web server. Der er to
forskellige web sider på og dem vil jeg gerne kunne administrere via ftp.
Det er ikke noget problem at sætte en ftp forbindelse op til den ene mappe,
men når man så opretter en forbindelse rtil den anden mappe har man jo et
problem da hver forbindelse kræver hver sin ip adresse. Jeg har prøvet at
give hver forbindelse sin egen port (21 og 22) men det virkede ikke. Det må
da være muligt at lave flere forbindelser (med forskellig brugerid og
adgangkode).

Når man laver flere web adgange på samme server (ip) kan man fortælle
hvilken header der høre til hvilken web side, feks. www.menzel.dk til
web-menzel og wwwpcsystem.dk til web-pcsystem, men denne funktion er der
ikke for ftp??

Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak!

--