Kun animature billede
Fra : Lasse

Dato : 05-12-01 21:21

Hej
Jeg vil gerne have nogle små billeder af nogle personer, på min hjemmeside.
Når jeg tilføjer billedet fylder det hele siden, og jeg kan så trykke på
knappen for at gøre billedet mindre.

Det ser fint ud, men jeg ønsker egentlig ikke at man skal kunne se det store
billede, og vil derfor heller ikke uploade det store billede til min
hjemmeside.

Hvordan undgår jeg det ??
Og hvordan laver jeg ovenstående nemmest ?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-12-01 22:28

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev...
> [...]
> hjemmeside.
> Hvordan undgår jeg det ??
> Og hvordan laver jeg ovenstående nemmest ?

Du nøjes med at uploade små billeder - gøres lettest ved at små versioner af
dine fotos i et billedbehandlingsprogram (photoshop, paint shop pro eller
hvad du nu måtte have til rådighed) - så fylder billederne også meget mindre
og er langt hurtigere at downloade.

Mvh. Camilla

Fra : Merlin

Dato : 06-12-01 21:19

Hvis jeg forstår dig rigtigt, er løsninger at gøre billederne mindre fra
start.
Det kan du gøre f.eks. i paint.
- hent billedet ind i paint
- vælg billed i menuen