Campingsvogn
Fra : Søren

Dato : 05-12-01 20:48

Hej gruppe,

Først - tillykke med denne nye gruppe.

Jeg har lige erhvervet mig en gammel campingvogn. Vognen har stået i en del
år (5-6-7 eller mere) fast på en campingplads - uden plader. Vognen er
blevet solgt 3 eller 4 gange, mens den har stået uden plader og har sikkert
ikke skiftet campingplads under de seneste 4 ejere.

Nu har jeg købt vognen og vil gerne have plader på den, men der fulgte ingen
registrerings attest med i handlen. Jeg har hørt, at det er stort set
umugligt at få plader på den, når jeg ikke har attesten, og den ikke kan
fremskaffes.
Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Hvis det kan lade sig gøre at få plader på vognen, ønsker jeg en relativ
præcis vejledning i, hvor jeg skal henvende mig, i hvilken rækkefølge og
forventede udgifter.
Jeg forventer iøvrigt at den kan klargøres til at gå gennem syn for ca.
3-4000 kr.

Jeg håber på et positivt svar,

Hilsner Søren

Fra : lanther

Dato : 05-12-01 21:42

"Søren" skrev d. 05-12-01 20:48 dette indlæg :
> [...]
og
> forventede udgifter.
> Jeg forventer iøvrigt at den kan klargøres til at gå gennem syn for

Det kan sagtes lade sig gøre. Du skal først og fremmest finde
stelnummeret på vognen. Dernæst skal du SKRIVE til Rigspolitichefen,
Dataafdelingen, postboks 130, 2650 Hvidovre. Du skal skrive at du gerne
vil have en genpart af registreringsattesten, i brevet skal du fremsende
bevis for at du har ejendomsretten til vognen i form af fx kvittering
for købet af vognen. Desuden skal det af brevet fremgå hvad mærke og
model vognen er. Herefter får du en genpart af registreringsattesten,
hvis de kan finde den ud fra dine oplysninger, denne skal så medbringes
til synet af vognen

Mvh
Robert Lanther

http://www.kandu.dk/