Hvor varmt må der være?
Fra : Søren Møller

Dato : 05-12-01 18:49

Hej, jeg er den glade ejer af et Asus - P4T-E bundkort med en P4-2Ghz
in-a-box (478), mit spørgsmål er så, hvor varmt skal den ca. være? Den
ligger mellem 70-84 grader celsius!
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Thf

Dato : 05-12-01 19:26

>Hej, jeg er den glade ejer af et Asus - P4T-E bundkort med en P4-2Ghz
>in-a-box (478), mit spørgsmål er så, hvor varmt skal den ca. være? Den
>ligger mellem 70-84 grader celsius!
Jeg kender ikke den normale temp på en 2 ghz
men min 1.7 ghz ligger på mobo=29:cpu=40: via asusprobe.
Jeg har 2 extra Papst blæsere i kabinettet.

Du kan sikkert finde den maximale temp på Intel hjemmeside.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S