Fjerne irriterende dosprompt?
Fra : Assassin

Dato : 05-12-01 18:01

Er der ikke en måde hvorpå man kan slippe for dosprompten når man starter
sot java program med GUI op?

Kan man evt. også gemme dos-vinduet som rmiregistry starter op i? Kan den
startes som service?

Fra : Lars Dam

Dato : 05-12-01 18:25

brug javaw.exe istedet for java.exe

vh. ld

---
"Time is the fire in which we burn"

Fra : Assassin

Dato : 05-12-01 19:34

ja ok, jeg kan nu lukke dosvinduet uden at prog. lukker, men kan man ikke få
den til selv at lukke vindue..?

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 05-12-01 21:32

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Assassin"
<martin_dk97@hotmail.com> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>ja ok, jeg kan nu lukke dosvinduet uden at prog. lukker, men kan man ikke få
>den til selv at lukke vindue..?

lav en batfil til programmet (eller en genvej) og kald den. - Så
dukker dosvinduet aldrig op.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Stefan Daugaard Poul~

Dato : 07-12-01 01:03

javaw.exe er det ikke en Microsoft ting der bruger deres engen VM ??

Hilsen
Stefan

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 07-12-01 01:37

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Stefan Daugaard
Poulsen" <cyberzed@crayon.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>javaw.exe er det ikke en Microsoft ting der bruger deres engen VM ??

Uhm, jo og nej. - Det er en ting der kun findes på Windows, men siden
han snakker om et dos-vindue bruger han også Windows, og så er
problemet ikke så stort. - javaw.exe findes også i Sun's JDK og JRE
(Jeg ved faktisk ikke lige om der også findes en MicroSoft fil
tilsvarende).

Fra : Filip Larsen

Dato : 07-12-01 17:47

Stefan Daugaard Poulsen skrev

> javaw.exe er det ikke en Microsoft ting der bruger deres engen VM ??

javaw.exe er en del af Sun's JDK og JRE og bruges til at starte
applikationer uden konsol under Windows. Med Microsofts J++ hedder det
tilsvarende program wjview.exe. Og med konsol hedder det jview.exe.

Mvh,
--
Filip Larsen <filip.larsen@mail.dk>