Manglende registrering Club blah blah.
Fra : Poul Larsen

Dato : 05-12-01 15:02

Hej,

Min startpakke fra ClubBlahBlah er just ankommet og så er alt jo
lyserødt....
I med kortet i min helt nye ulåste Nokia 3310, PUK-kode og opret en pinkode.
Og så siger den "Registrering af SIM-kort mislykkedes".
Problemet ligger hos ClubBlahBlah i form af manglende oprettelse eller hvad?

Jeg har selvfølgelig forsøgt at både ringe og maile til dem uden held. Der
er telefonsvarer på deres servicenummer og ingen response på mail.
Nogle gode forslag?
Nogle med lignende problemer?
Er der nogen der faktisk er kommet igennem deres service nummer?

Mvh Poul

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-12-01 17:23

"Poul Larsen" <pml56@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og så siger den "Registrering af SIM-kort mislykkedes".
> Problemet ligger hos ClubBlahBlah i form af manglende oprettelse eller

Problemet skyldes at ClubBlahBlah sikkert ikke har fået aktiveret dit
sim-kort endnu. Du kan være så heldig at den står i kø til at blive
aktiveret, men det kan også være de har glemt det.

Der er nok ikke andet for end at blive ved med at ringe til der er hul
igennem til deres kundeservice.

Mvh.

Michael Jensen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-12-01 19:31

"Poul Larsen" <pml56@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Nogle gode forslag?
> Nogle med lignende problemer?
> Er der nogen der faktisk er kommet igennem deres service nummer?

De har en elendig kundeservice, der kan gå uger inden de svarer på mails,
eller nogle gange mdr. De er 3 ansatte på kundeservice, så forvent ikke det
vilde..

Men jeg er da kommet igennem, og nej de kunne ikke hverken svare eller løse
det problem jeg havde/har

Hygge

Flemming

Fra : dsl3327

Dato : 05-12-01 23:11

> De har en elendig kundeservice, der kan gå uger inden de svarer på mails,
> eller nogle gange mdr. De er 3 ansatte på kundeservice, så forvent ikke
det

Jeg fik et snail-mail brev fra dem hvori de bekræftede at pr. 11. dec. der
overgik mit SONOFON nummer til dem. Jeg frygter helt at det ikke sker, hvis
det altså nu ikke er noget der sker automatisk. Ellers har jeg dog endnu
ikke oplevet problemer med dem.

Det har en af mine venner dog, han har bestilt flytning af nummer til dem,
de har trukket pengene på hans konto. Men han har endnu ikke modtaget nogle
papirer fra dem.

Fra : Karsten Elgaard Jens~

Dato : 17-01-02 16:05

Jeg havde også samme bøvl med blahblah. Men jeg ringede kl. 12.00 til
kundeservice, kom hurtigt igennem og manden fixede derefter registreringen
på få sekunder.