Dagens gåde(r)
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 05-12-01 15:05

Svaret på gårsdagens gåde er:

"The Wilt Incident", på dansk "Tilfældet Wilt"
med hovederne fra "Alias Smith & Jones",
"Verdens Værste Værter"

Hvilken film kommer denne replik fra:

This is a police matter you dum sun of a bitch. And I'm sick and
tired of wiping up your dead bodies!
Now the next time I see your ugly mug, I'm gonna put a bullet in it, you got
it?"

Hvilken film kommer denne replik fra?

David, see if you can get one of those pens that they give away.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-12-01 15:18

Michael N. Petersen Krogh <michael@dsc.dk> escribió en el mensaje de
noticias 3c0e2943$0$7924$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> David, see if you can get one of those pens that they give away.

Independence Day

Den anden ligger lige paa tungen, men jeg kan ikke komme paa hvilken
film det er fra...
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Møller

Dato : 05-12-01 15:17

"Michael N. Petersen Krogh" wrote:
> [...]
> tired of wiping up your dead bodies!
> Now the next time I see your ugly mug, I'm gonna put a bullet in it, you

Uha, jeg kender citatet og jeg har svaret næsten lige på læberne, men jeg
kan nu kun gætte på, at det må være en film med Arnold Schwarzenegger...

/Martin

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 05-12-01 15:20

Nej, ikke helt. Det er ikke en film med Arnold.

Fra : Lars

Dato : 05-12-01 15:22

> [...]
> tired of wiping up your dead bodies!
> Now the next time I see your ugly mug, I'm gonna put a bullet in it,

The Last Boy Scout. Medmindre hovedet ikke er hvad det har været...

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-12-01 21:13

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev:

>"The Wilt Incident", på dansk "Tilfældet Wilt"
>med hovederne fra "Alias Smith & Jones",
>"Verdens Værste Værter"

Som ikke hedder Alias, men ALAS Smith & Jones (et ordspil på titlen på
western-serien)

Niels Søndergaard

Fra : Mads Tilst

Dato : 06-12-01 10:26

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Som ikke hedder Alias, men ALAS Smith & Jones (et ordspil på titlen på
> western-serien)

Øh... hvilken western-serie? Kan du forklare den reference lidt nærmere?

Mvh
Mads Tilst

Fra : Lars

Dato : 06-12-01 10:32

> Øh... hvilken western-serie? Kan du forklare den reference lidt
nærmere?

> Mvh
> Mads Tilst

Alis Smith & Jones, en western serie hvor Kid Curry og Hannibal Hayes
(et par x-forbrydere) har taget aliasne Smith & Jones da de, ifølge en
aftale med en guvernør, skal holde deres sti ren i x år for at få
amnesti. De er naturligvis lige ved at blive anholdt i hvert eneste
afsnit men klarer lige så naturligt altid frisag ved at opklare
forbrydelserne...

Lars

Fra : Christian Andersen

Dato : 06-12-01 12:32

Lars wrote:

>De er naturligvis lige ved at blive anholdt i hvert eneste
>afsnit men klarer lige så naturligt altid frisag ved at opklare
>forbrydelserne...

Neeej! Prøv lige spoiler næste gang, nå, hvad!

--
Den kloge narrer den mindre kloge.

http://chran.dyndns.dk - Nu med opfordringer til koncertgængere!

P.S. Ja, det er ironisk ment.

Fra : Mads Tilst

Dato : 06-12-01 12:30

"Lars" <kamikaze@crazyilots.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> amnesti. De er naturligvis lige ved at blive anholdt i hvert eneste
> afsnit men klarer lige så naturligt altid frisag ved at opklare

OK, tak skal du ha´. Så blev jeg lidt klogere.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Mads Tilst

www.group7.dk - a cappella

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-12-01 15:34

Mads Tilst spurgte:

> Øh... hvilken western-serie? Kan du forklare den reference
> lidt nærmere?

Den er da ellers kun tredive år gammel!

--
"Du lever da op til et af danskernes specialer:
at være morsom på andres bekostn......."

Fra : Kong Kent

Dato : 06-12-01 13:54

> [...]
> tired of wiping up your dead bodies!
> Now the next time I see your ugly mug, I'm gonna put a bullet in it, you

The Last Boyscout (det er Willis' overordnede der siger det til Willis)

> Hvilken film kommer denne replik fra?
>
> David, see if you can get one of those pens that they give away.

Independence Day (det er Judd Hirsch der siger det til Jeff Goldblum)

--
Kent.
icq # 105788206