Undskyld !
Fra : A. Knudsen

Dato : 05-12-01 14:51

Hej !

Jeg har netop læst igennem, hvad I har skrevet.
Og blev overrasket over den positive respons -takker.
Så derfor : undskyld !
Men jeg var ret overbevist om, at I ikke " gad " mig, og at jeg var kedelig
læsning.

Jeg vil nu daffe i kælderen med Oscar, hvor han mener, at han er KONGEN !
Derefter vil Tøsen & jeg gå en tur udenfor.

Der er blevet fremkaldt billeder, så der vil snart være nye af stumpen (
Tilde ) på min hj.side.
Jeg skal nok sige til, når de er klar der.

P.S. : Joan, TAK for dit søde brev.
Du er en guldklump for gruppen, altid godt humør og en frisk bemærkning.
MEN vil dog lige sige, at mine katte er mørbanket af alle de poteslag fra
Neo & Dixie.....*G*

Hilsen
Anya. ( Som føler sig lidt dum......).

www.anya.esenet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-12-01 15:12

Hej Anya

Juhuuuu *S* Det var godt at du alligevel vil blive

Og Tak for dit P.s., det varmede *S*
Jamen så må Neo & Dixie holde lidt igen med alle de potedask *G* De sender
lidt kindgnid i stedet for

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-12-01 15:43

d. 05/12/01 14:51 skrev A. Knudsen på anyaFJERN@DETTEesenet.dk i artiklen
3c0e263f$0$29638$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Men jeg var ret overbevist om, at I ikke " gad " mig, og at jeg var kedelig
> læsning.

Aldrig i livet!
Men som alle de andre har skrevet (og derfor bidrog jeg ikke til tråden
Man kan ikke svare på alt, jeg har ofte læst indlæg med stor fornøjelse men
ikke svaret, fordi 1) alle andre allerede var kommet mig i forkøbet, 2) jeg
var midt i en travlt / træt / indsæt selv / periode i mit liv og havde ikke
overskuddet eller 3) der var 8 tråde jeg osse gerne ville svare på og måtte
begrænse mig eller 4) jeg kunne ikke bidrage med noget fornuftigt (OK, det
har ikke altid holdt mig tilbage )
Jeg er glad for at du har ombestemt dig )
--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

I had been told that the training procedure with cats was difficult. It's
not. Mine had me trained in two days.
- Bill Dana

Fra : Kate

Dato : 05-12-01 17:53

"A. Knudsen" <anyaFJERN@DETTEesenet.dk> wrote in

> Men jeg var ret overbevist om, at I ikke " gad " mig, og at jeg var
> kedelig læsning.

Anya,

det kender jeg godt hvis jeg selv synes jeg har skrevet noget som er
godt, sjov eller......men så tænker jeg bare at nåja, der er jo også
ting jeg ikke får svaret på selvom jeg læser det.

Godt du ikke bare "gik" uden at sige noget, så havde vi jo ikke kunnet
overbevise dig om at blive

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Birgitte

Dato : 07-12-01 01:11

Hej Anya.
Der er sandelig ingen grund til at undskylde.
Dejligt at du ombestemte dig.
Mange misseknus fra Birgitte samt katte
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Jette

Dato : 09-12-01 10:52

"A. Knudsen" skrev:

> [...]
> Så derfor : undskyld !
> Men jeg var ret overbevist om, at I ikke " gad " mig, og at jeg var
[klip]

Hej Anya

Jeg er ret ny i denne gruppe, men læste også dit "farvel", som jeg syntes
var meget sørgeligt. Og selv om jeg endnu ikke har læst vanvittig mange
indlæg i gruppen, har jeg hurtigt fået det indtryk at det er nogle
_særdeles_ rare og venlige mennesker man møder i denne ng.
Dette indtryk fik jeg ikke mindst fordi jeg læste tråden til dit indlæg...
jeg var mildest talt overrasket over den varme du blev mødt med, og lad mig
fremhæve *det ser man ikke i ret mange andre grupper*.

Og Anya, du skal ikke undskylde noget som helst, vi kan alle have brug for
at blive bekræftet ind i mellem, især fordi man har det RIGTIG godt bagefter

Mvh. Jette
www.webtip.dk

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 09-12-01 12:20

Hej Jette
Også Velkommen herfra.

<klip>
>Og selv om jeg endnu ikke har læst vanvittig mange
> indlæg i gruppen, har jeg hurtigt fået det indtryk at det er nogle
> _særdeles_ rare og venlige mennesker man møder i denne ng.
> Mvh. Jette

Nemlig, kattefolk er nogle flinke, søde, rare, velafbalancerede,
intelligende
mennesker. Fortsæt endelig listen.
Dem der siger noget andet kan få nogle på frakken ))))
Hilsen Denise

Fra : A. Knudsen

Dato : 09-12-01 17:25

> [...]
>
> Og Anya, du skal ikke undskylde noget som helst, vi kan alle have brug for
> at blive bekræftet ind i mellem, især fordi man har det RIGTIG godt

Hej Jette !

Og tak for ovenstående.
Jeg var meget overrasket og glad over den positiver respons fra de andre.
Jeg har været i gruppen i lidt over et halvt år, og har altid været glad for
det.

Velkommen Jette til gruppen. Du skal nok blive glad for det.

Hilsen
Anya.