Intel Netstructure VPN
Fra : Jonas

Dato : 05-12-01 13:29

Hej NG,

Jeg har et problem med VPN.

Vi har opsat en Intel Netstructure VPN Gateway, konfigureret den til at
bruge SST tunnel.
På klientsiden bruger vi Intel Netstructure VPN Klient, og det kører fint.

Når man kobler via klienten, bliver man verificeret og får forbindelse.
Ingen problemer.
Problemet er at den aktive tunnel timer ud efter præcis 4 timer ! Uanset om
brugeren arbejder på nettet, læser mail eller andet.

Jeg kan ikke finde en værdi på 4 timer i nogen af de Timeout settings som
findes på klienten og på gatewayen.

Er der nogen af jer kloge hoveder der har oplevet dette ?

Mvh
Jonas

Fra : Charles R

Dato : 19-12-01 00:30

"Jonas" <jwb@hardinfo.dk> wrote in message news:<3c0e130b$0$29626$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
> findes på klienten og på gatewayen.
>
> Er der nogen af jer kloge hoveder der har oplevet dette ?

Jonas,

Could you possibly re-phrase your question in english?

Regards,

Charles R