Konvertering af Swing applictation til app~
Fra : Søren Augustesen

Dato : 05-12-01 11:23

Hej

Jeg har lavet en Java swing applikation som jeg gerne vil have
konverteret til en applet. Er der nogen der kender nogle gode bøger/web
steder hvor det er beskrevet hvordan dette gøres??? (eller som ved
hvordan man gør og gider forklare det??).
Jeg har søgt på nettet men jeg har ikke rigtigt kunne finde noget.

MVH
Søren Augustesen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-12-01 13:43

Søren Augustesen skrev:

>Jeg har lavet en Java swing applikation som jeg gerne vil have
>konverteret til en applet. Er der nogen der kender nogle gode bøger/web
>steder hvor det er beskrevet hvordan dette gøres?

Fjern alle J'erne.
(det er ikke helt nok, men et skridt på vejen)

>(eller som ved hvordan man gør og gider forklare det??).

Swing er ment som en afløser for AWT så den gentager alle
kommandoerne med et J foran. Desuden er det nødvendigt at operere
med både en Frame og et pane hvilket er overflødigt i AWT. Det
nemmeste for dig vil være at sætte <dit pane>=<din Frame>.

Derudover må du se hvilke fejl der dukker op når J'erne er væk og
læse i hjælpefilen hvordan du retter op på det.

--
Bertel

Fra : Ostekongen

Dato : 20-12-01 01:03

du skal iøvrigt også huske at ændre din main-del til en init-metode.....held
og lykke.