Kattetræf Fyn?
Fra : Pernille Scharff

Dato : 05-12-01 10:58

Hej allesammen,

nu sidder jeg jo og er vildt misundelig på alle Jer i Københavnsområdet
der skal holde kattetræf. Er der slet ingen der kunne tænke sig at mødes
på Fyn? Jeg vil gerne lægge hus til hvis det er....

Hilsen fra Pernille og garanteret frække potedask fra Silk og Ce'Nedra1

Fra : Anja

Dato : 06-12-01 17:21

Hej Pernille

Det kunne synes jeg da var en god idé, idet jeg også er ny angående med at
have kat, så det ville da være rart at kunne få råd og vejledning fra mere
erfarende katteejere :)

M.v.h. Anja

Fra : Helle Nielsen

Dato : 06-12-01 19:17

Hejsa.

Jeg er også fra Fyn - det kunne være vældig hyggeligt med et kattetræf - jeg
er fra Sydfyn.

Hilsen Helle

Fra : Pernille Scharff

Dato : 07-12-01 08:29

Hurra....der var nogen der svarede!! Er der flere fynske katteejere
derude i cyberspace??

Jeg skal nok lige indsamle mailadresser og så må vi se hvad vi kan
koordinere os frem til....muligvis først efter jul da de fleste af os
nok har lidt travlt de næste par uger?? I er også velkomne til at
kontakte mig via min privat-mailadresse (jeg læser som regel kun news på
arbejde....) som er persille@bigfoot.com

/Pernille

Fra : Katjastrofen

Dato : 07-12-01 21:08

Så for søren... så har jeg skaffet mig kat..

Var på inges kattehjem, og var meget skuffet, de havde ca 10 katte, hvilket
jo reelt set er godt nok, men - ingen indendørs katte, og så kom det så
også frem, at de formidlede ikke indendørskatte, medmindre, man ville have
to katte med hjem. - og well.. synes to katte er lige i overkanten, når jeg
ikke har haft kat før..

jeg droppede jo lidt, det med den norske skovkat.. - pt, synes det er mange
penge, når jeg er studerende og ikke har vildt mange penge osv.. - kan være
jeg anskaffer mig en anden istedet...

nu har jeg så anskaffet mig denne her

http://barkentin.dns2go.com/iaquinor/index.htm

så.. må vi se hvordan det går, kan få den efter jul, en 4 årig gammel
kastrat

katja

Fra : Katjastrofen

Dato : 07-12-01 21:51

Ja.. og den skulle jo så have været sendt til pernille privat..

Flot går det her.. - men så kan i jo glæde jer over min nyanskaffelse.. -
som jeg glæder mig meget til at få hjem :)

katjastrofen

Fra : Helle Andersen

Dato : 08-12-01 01:26

"Katjastrofen" <katja.bk@email.dk> skrev i en meddelelse news:9ura4r$6de$1@news.cybercity.dk...
> Ja.. og den skulle jo så have været sendt til pernille privat..
>
> Flot går det her.. - men så kan i jo glæde jer over min nyanskaffelse.. -
> som jeg glæder mig meget til at få hjem :)

Jamen, det er da fint, at du sendte den hertil, så vi
kan holde os orienteret Held & lykke med
mislingen

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-12-01 08:45

Hej Katja,

det lyder da lækkert - så kan jeg også godt skrive dig på til kattetræf
i januar?? Min underbo og hendes niece er også totalt opsat på
kattetræffet - underboen har en perser (hankastrat) så der er da basis
for en snak om langhårspelspleje *G*

/Pernille
og potedask fra Silk og Ce'Nedra der til en afveksling har knoklet rundt
i hele lejligheden _hele_ natten.....

Fra : Katjastrofen

Dato : 10-12-01 15:50

Jeg ved ikke omkring kattetræffet i januar, kommer an på så meget, er i
praktik i januar = stress og well, kommer jo også an på om katten er faldet
til osv osv osv..

Men håber da på at kunne dukke k ort op, nok uden kat, og lige se folk an
*GG* og snakke langhårspleje, da jeg jo er ny i det felt. Men nu må vi jo se
:) - kommer også an på, hvornår katten ankommer til fynsland :)

Katjastrofen

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-12-01 15:55

Nå ja, rolig nu, det var vist heller ikke planen at vi skulle ha'
kattene med - det ville vist ende med gråd og tænders gnidsel! Så
hellere lade "møderne" gå på omgang så vi på skift kan beundre hinandens
smukke katte!

Jeg vil lige samle sammen til en mailingliste og så sender jeg et par
dato-forslag ud hvor jeg ved at jeg kan og også kan lægge hus til!

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 10-12-01 18:08

> [...]
> kattene med - det ville vist ende med gråd og tænders gnidsel! Så
> hellere lade "møderne" gå på omgang så vi på skift kan beundre

Selvom jeg ikke skal med (bor ved Kbh.) så vil jeg da gerne kommentere

Nej, vi har altså heller ikke misserne med. Der ville nok blive mere
end et lille problem hvis vi gjorde. Vi har været hos hinanden på
skift.
De har nu ikke været hos mig endnu, men jeg forventer at invitere i det
nye år når Atlantis er faldet godt til.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.