ADSL
Fra : Palle Flygenring

Dato : 05-12-01 18:01

Jeg er ved at skifte til adsl og får tildelt eb fast ip adresse.
Jeg skal senere kunne køre yderligere 3 maskiner i netværk og skal bruge en
router.
Er der nogen der har en god anbefaling til en router vil jeg blive glad
Palle
palle@flygenring.dk

Fra : H. J. R. M.

Dato : 05-12-01 09:06

"Palle Flygenring" <palle@flygenring.dk> wrote in message
> [...]
en
> router.
> Er der nogen der har en god anbefaling til en router vil jeg blive glad

Køb f.eks. en Zyxel Zywall-10, så har du både en Router og en firewall.

Den kan umiddelbart benyttes direkte i TDC´s ADSL modem.

Henrik Rask Mortensen

Dette indlæg er sendt som privatperson og repræsenterer
på ingen måde det firma jeg arbejder i.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-12-01 09:14

On Wed, 5 Dec 2001 09:00:54 -0800, "Palle Flygenring"
<palle@flygenring.dk> wrote:

> Jeg er ved at skifte til adsl og får tildelt eb fast ip adresse.
> Jeg skal senere kunne køre yderligere 3 maskiner i netværk og skal
> bruge en router.

Hvilken ADSL-udbyder er der tale om, og hvilket produkt fra den
udbyder?

-A

Fra : Palle Flygenring

Dato : 06-12-01 03:44

TDC flatrate med 256/128

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-12-01 22:01

On Wed, 5 Dec 2001 18:43:58 -0800, "Palle Flygenring"
<palle@flygenring.dk> wrote:

> TDC flatrate med 256/128

Hva'for noget? Mener du TDC Bredbånd|ADSL, Netexpress 1 eller 2?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : ...

Dato : 05-12-01 09:25

Jeg købte en router sammen med min ADLS installation, det er en Dlink DI804
og virker fint. Der er 4 porte på, så den kan vist lige klare dit problem.
Jeg har hørt at den har en fejl, som kan rettes ved at læse noget andet
firmware ind, men om det passer ved jeg ikke. Det er noget med at den pinger
din udbyder hvert 3 sek, men det er jo underordnet hvis du har flatrate.

Palle Flygenring <palle@flygenring.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c0dd484$0$89831$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Jan T S.

Dato : 05-12-01 22:06

Jeg har lige fået en af denne type kører fint og er meget nem at sætte op

Mvh. jan

Fra : Palle Flygenring

Dato : 06-12-01 09:02

hvis du mener D-Link nogen god leverandør?

Fra : Jan T S.

Dato : 06-12-01 06:55

Jeps en D-Link 804 router

Mvh. Jan

Fra : Anders Tjerke Hansen~

Dato : 06-12-01 10:25

Selv om det ikke koster noget for ham... synes jeg det er lidt overdrevet at
den pinger hvert 3. sekund!

Hvorfor mon leverandøren har indbygget det i fw's software ??

--

Venlig hilsen

Anders Tjerke Hansen (DBC)

Fra : Palle Flygenring

Dato : 07-12-01 02:17

TDC fører kun D-Link 704
Hvad er forskellen på 704 og 804 ?

Fra : Jan T S.

Dato : 07-12-01 01:19

> TDC fører kun D-Link 704
> Hvad er forskellen på 704 og 804 ?

Jeg fik at vide at det var 804 de solgte i dag da 704 er udgået

Mvh. jan

Fra : Anders Tjerke Hansen~

Dato : 06-12-01 20:50

Var det svar på mit spm. ?

--

Venlig hilsen

Anders Tjerke Hansen (DBC)

Fra : Jan T S.

Dato : 07-12-01 01:18

> Selv om det ikke koster noget for ham... synes jeg det er lidt overdrevet
at
> den pinger hvert 3. sekund!
>
> Hvorfor mon leverandøren har indbygget det i fw's software ??

Min gør det ikke så det må værer blevet rettet.

Mvh. jan