JP III
Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-12-01 23:20

Nu har jeg set JP III og hvilken virkelig kanon underholdende film!
Jeg var en smule bange for den ville stinke, men det var langtfra tilfældet.
Da jeg så så "Making Of..." bagefter, kom det bag på mig hvor mange effekter
der var lavet med animatronics... i modsætning fra de to andre JP, så man
både CGI og animatronics i samme klip... og jeg kunne ikke se forskellen!...
Jeg troede mere eller mindre alt var CGI, så al respekt til Stan Winston og
hans team... flot arbejde... alt i alt en fed film og rart at se at man kan
lave så flotte effekter uden en computer. Jeg elsker gode CGI-effekter, men
effekter af Stan Winston's kaliber er en fryd for øjet.

Hvad er jeres mening om filmen?... Jeg ved den hverken er nyskabende eller
noget i den retning, men set som en action/adventure film synes jeg den
holder 100%.

sniper_Nolight

Fra : Jens Thomsen

Dato : 05-12-01 00:17

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er jeres mening om filmen?... Jeg ved den hverken er nyskabende eller
> noget i den retning, men set som en action/adventure film synes jeg den
> holder 100%.

Jeg kedede mig nu bravt, og det er vel næsten det værste, jeg kan sige, når
man tager genren i betragtning.Personerne var ligegyldige, og jeg endte også
med at sidde og håbe på, at Tea Leoni skulle ende som frokost for et af de
forvoksede firben. Det ville i det mindste have været humoristisk og
umådeligt tilfredsstillende for både dinosaurus og publikum.

MVH
Jens

Fra : Sadat

Dato : 05-12-01 13:12

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forvoksede firben. Det ville i det mindste have været humoristisk og
> umådeligt tilfredsstillende for både dinosaurus og publikum.

Ja.. jeg håbede det nærmest osse ;)

Jeg synts bare at man fik et indtryk at de characters der var i filmen ikke
var bange og altid kunne overleve. I den første lignte det sgu at de var ved
at skide i bukserne bare de så den... og sådan ville man jo nok os gøre selv
;)

Men.... scenen hvor de genforenes ved hegnet... og så hører de ligepludselig
noget musik, de vender sig om.. og der står en en Ultra REX på 30 tons of 6
meter høj........ ehh... listede dino'en hele vejen inde fra junglen af
eller hvad? og sjovt nok bemærkede de den slet ikke...

En svag film........ bare engang $$$ på et gammelt koncept :((((

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- du er færdig!

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-12-01 13:20

"Sadat" <sadat@mail.dk> wrote in message
> [...]
> meter høj........ ehh... listede dino'en hele vejen inde fra junglen af
> eller hvad? og sjovt nok bemærkede de den slet ikke...

Jeps, de kunne faktisk være vildt sniger-agtige, de rex-kræ. Dino'er var os
jo overlegne på en lang række områder. Desuden er det jo en regel i sequels,
at alt bliver vildere og farligere. Der er ikke så meget mening i at gøre en
rex større, så det er jo naturligt at tune den på andre områder istedet. Så
rex'en har fået nogle meget bløde trædepuder og den lede fede finmotorik.

/Nikolaj

Fra : Jakob Madsen

Dato : 05-12-01 16:24

> [...]
> meter høj........ ehh... listede dino'en hele vejen inde fra junglen af
> eller hvad? og sjovt nok bemærkede de den slet ikke...

Ja, jeg var også ret imponeret over at de kunne høre telefonen inde i
dino'ens mave, men ikke dinoen!

Fra : JSMadsen

Dato : 05-12-01 12:53

sniper_Nolight skrev i meddelelsen <3c0d4c55$0$25414$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hvad er jeres mening om filmen?... Jeg ved den hverken er nyskabende eller
>noget i den retning, men set som en action/adventure film synes jeg den
>holder 100%.

OK action film.
Jeg syntes den virkede forhastet mange steder og slutningen "kom lige pludselig" og varede
ikke realistisk længe. Men en fed film og god historie, kunne nok have været 15 min. længere...

--
med venlig hilsen JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 45.000+ DVD anmeldelser!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-12-01 16:36

> [...]
pludselig" og varede
> ikke realistisk længe. Men en fed film og god historie, kunne nok have

helt enig... et kvarter mere havde ikke skadet... rart at se der er flere
end mig der kunne lide den... jeg sad jo her og blev bange for jeg havde
dårlig smag.... (nu er VISSE zombiefilm jo godt nok nogle af mine all-time
favorites, men alligevel))

sniper_Nolight