Problemer med 6210
Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 04-12-01 20:05

Hejsa ,

Har efterhånden hørt så mange skræk historier og læst dem der er værrer
omkring 6210'eren. På et tidspunkt var der en der refererede en side med
kendte software fejl i de forskellige software versioner......... Nogen der
har linket igen ?

Jeg har lige haft min 6210'er til rep. , diverse underlige software fejl +
totalt løst siddende batteri der rasler rundt + knapperne trykkede skævt ned
i folien og lavede sjove lyde ind imellem...... Telefonen har ikke været
mishandlet eller udsat for overlast .......... suuuk

Så idag efter en god uges tid fik jeg den igen, opdateret til version v
05.27 01-08-01 NPE-3 (c) NMP.

Men ak nej , batteriet sidder stadigt frygteligt løst , sikke dog en apparat
kvalitet : billigt skrammel tænker man når man sidder med den i hænderne.

Knapperne klikker stadigt underligt, dvs. de trykker stadigt skævt ned i
folien på print pladen.

Den mistede forbindelsen under en samtale allerede her første aften skønt
der er fuldt signal.

Er der andre der har erfaringer med 6210'eren på lignende måder ? - Og hvad
blev løsningen ombytning ? evt. til anden model ?

I den mellemliggende periode har jeg nydt min klassiker af en 6150'er, og ja
den dur sgu som den skal , men mangler jo ligesom en del funktioner i
forhold til den anden ......... Nok derfor man ligesom skiftede

Håber at høre et par kommentarer herfra

Mvh.

Jan

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-12-01 20:37

Hej Jan.

Jeg har haft en 6210'er i ca. 5 mdr. nu, og der har ALDRIG været et eneste
problem med den. Faktisk er jeg glad for både lydkvalitet og
plastikkvalitet. -Den virker som en meget solid telefon! Jeg skriver mange
sms'er, og tastaturet virker perfekt

Så jeg er en glad mand hvad min mobil angår!

Jeg har version 5.17

VH
Lasse

Fra : Christian Hansen

Dato : 04-12-01 22:54

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote in message news:9uj8j2$pcf$1@sunsite.dk...
> [...]
> problem med den. Faktisk er jeg glad for både lydkvalitet og
> plastikkvalitet. -Den virker som en meget solid telefon! Jeg skriver mange

Jeg har også oplevet nogle lidt spøjse fænomener med min 6210'er
1) den har et par gange forlangt et SIM kort indsat.. (selvom kortet
selvfølgelig sidder i)
2) har slukket spontant
3) et til tider knasende tastatur i højre side af telefonen

Men jeg vil give ret i at lydkvaliten er meget god i forhold til så mange
andre telefoner

> Så jeg er en glad mand hvad min mobil angår!
>
> Jeg har version 5.17

Ditto her

--
Med venlig Hilsen
Christian Hansen

Fra : dsl3327

Dato : 05-12-01 23:09

> Jeg har haft en 6210'er i ca. 5 mdr. nu, og der har ALDRIG været et eneste
> problem med den. Faktisk er jeg glad for både lydkvalitet og

> Så jeg er en glad mand hvad min mobil angår!

> Jeg har version 5.17

Jeg vil give Lasse ret. Har heller aldrig haft problemer med min.

Det eneste der har været, og det var min egen fejl, det var under en bytur.
Jeg kom til at spilde fadøl på den, og det gør at knapper klikker
forfærdeligt. Men det er jo ikke Nokias skyld. Jeg har også 05.27, startede
i sin tid med 03.xx et eller andet. Men har aldrig oplevet decideret
software fejl.

Min hidtil bedste Nokia køb. Og jeg har snart haft et par stykker.

Fra : Peter

Dato : 05-12-01 22:30

Jeg har en 6210 med version 5,01, ingen prob. den skøjter bare der ud af.

Go' jul

Peter

--

- - - - -

Fra : PHK

Dato : 06-12-01 09:10

"Peter" <news@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en 6210 med version 5,01, ingen prob. den skøjter bare der ud af.

Den kan jeg stikke - jeg har en med 4,36 og det eneste problem jeg har er
ved brug af håndfri bærbar, hvor jeg på en eller anden måde - ved at trykke
på knappen på ledningen på det rigtige tidspunkt (vist nok for at afbryde en
samtale en anden ikke gider at afbryde) - så ryger tastelåsen sig en tur.

Beep Beep ... lidt træls, men ikke noget jeg gider gøre noget ved.

--
_
|_|

Fra : Snuttenborg

Dato : 08-12-01 04:32

Jeg har sammen med 2 andre et lille firma hvor vi også skulle have
mobiltelefoner.
Vi købte 3 stk. 6210'er i april.

Mobil 1 har været inde til rep 1 gang (juni) og mobil 2 og 3 er inde nu.
Det har de været siden den 12 oktober.

Mobil 1 er på vej ind igen. Alle med div. problemer

De er købt ved Tele Danmark

Stig