ECS K7S5A ATX
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 04-12-01 17:55

Hej
Jeg har hørt både godt og dårligt om dette bundkort. Jeg vil derfor gerne
høre om det værd at samle på. Det skal fungere sammen med TB-1200 CPU og 256
MB Kingston DDR-RAM, samt Maxtor D740-6L 40GB HD og Windows XP.

Tak på forhånd

/JP

Fra : Zimmerman

Dato : 05-12-01 07:46

Det er mange fejlebehæftede bundkort i omløb. Rendte selv ind i et sådan og
måtte have det byttet, da computeren frøs for et godt ord. Efter jeg har
fået byttet bundkortet har det kørt supergodt, så jeg vil stadigvæk anbefale
det, da prisen jo er yderst attraktiv.

Mvh Zimmer.

Fra : Bear

Dato : 05-12-01 16:41

Har ikke haft problemer med mit. Hvis du vil overclocke skal du nok vælge et
andet.

Bear
ICQ: 2745075