Kigger på uret........tiden går både for h~
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 04-12-01 12:42

I dag er det dagen hvor Domino skal kastreres*Suk*
Han har fastet siden midnat, og tro lige at han protesterer højlydt ude på
badeværelset lige nu.............oO(Mon han ved hvad der ellers er i
vente???)
Jeg syntes tiden snegler sig afsted, og det gør Domino vel oxo. Vi skal
først afsted kl 13.55 herfra. Jeg skal gå til nærmeste by (2½ km) herfra og
tage bussen til dyrlægen. Vi bliver så hentet af min ex-kæreste når Domino
er kommet til sig selv igen.

--
Venlig hilsen
Praxis©

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 16:35

Hej Pernille

Uha ja ventetiden er ulidelig.
Neo & Dixie sender masser af potedask til Domino

Hilsen
Joan,Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 04-12-01 17:31

*Kigger på Domino, der stadig er mat i koderne* Jeg tror nok at han hilser
og siger tak.
Damn, det er hårdt at se sin, ellers livlige og frække, kat være så
vakkelvorne. Han ligger pakket ind i et lunt håndklæde inde under
skrivebordet, her i husets mest varme/lune rum.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 17:42

Uha ja, det husker man jo alt for godt

Nå men giv ham en nusser herfra.

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 05-12-01 09:54

Allerede i aftes, 4 timer efter Domino blev kastreret, var han helt frisk og
både spiste og drak, uden opkastninger til følge. Han sov godt nok ret tungt
oven på min mave i nat (Svært at vende sig uden fare for at han trillede
ned )
Men her til morgen opfører han sig som om der intet er sket. jeg havde
frygtet at han måske havde været en anelse skeptisk overfor mig, da jeg både
havde proppet ham i en stiv rygsæk, gået med ham de 3 km ned til byen, og
jeg holdt ham, da han blev bedøvet. men "No hard feelings" der.
Han virker heller ikke mat eller som om han har ondt eller er øm.