afstemning på zoocity
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-01 12:10

Nu fik jeg markeret Joans indlæg læst så her kommer et nyt..

Jeg har stemt på Joan's misser og minsandten om ikke også Helle's
Kesto, Namacoola og Chabél er der også..
Så de fik også en stemme..;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 14:03

Hej Henrik

Tak for stemmerne *S*
Hvad med Melissa, skal hun ikk oz med?

Og Helle - Kesto ligger lunt i svinget lige nu
Samtlige af dine misbørn har fået maxstemmer herfra *S*

Hilsen
Joan

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-01 14:00

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3c0cc92c$0$81732$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Og Helle - Kesto ligger lunt i svinget lige nu
> Samtlige af dine misbørn har fået maxstemmer herfra *S*

I lige måde Kesto har jo kun været med i dag,
så han ryger nok lidt ned af rangstien
efterhånden

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Denise

Dato : 04-12-01 14:51

Hej
Så skulle der været givet et 8-tal over hele linien
Hilsen Denise

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-01 15:02

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> writes:

> Tak for stemmerne *S*
> Hvad med Melissa, skal hun ikk oz med?

Nej, for så har i andre jo ikke en chance..*ggg*

nåja, det lød godt ikk..
Men sandheden er at jeg først lige vil gennemgå de billeder jeg har og
så få fyret op under min scanner, så det bliver nok nærmest først til
januar eller deromkring, hun kommer med..;))

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 16:06

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så få fyret op under min scanner, så det bliver nok nærmest først til
> januar eller deromkring, hun kommer med..;))

Henriiiiiiiik kan du så få gang i håndsvinget, så der kan komme fut i
scanneren *G*

Hilsen
Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-12-01 17:46

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> writes:

> Henriiiiiiiik kan du så få gang i håndsvinget, så der kan komme fut i
> scanneren *G*

Rolig nu... Softwaren til den ligger i en mappe jeg glemte sidst jeg var
ude og sætte en pc op, så den får jeg først i morgen..

og så skal jeg jo lige finde billederne og få dem scannet ind..
Så der kommer nok nogle få en gang i næste uge, men i skal nok få
besked her i gruppen..;))

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-01 15:13

Nu har jeg også lagt link ind på DeKatten om
både dine misser og mine egne

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-12-01 16:02

Har nu været inde og give maxpoint over hele linien!
Alle kattene er vidunderlige,men Kesto med nissehuen, ja, han er da slet
ikke til at stå for. Åh, hvor er han altså bare NUSER!!

mvh Eva

Hvem vandt egentlig sidste gang? Jeg var inde på siden både d.30/11 og 1/12,
men synes ikke, jeg kunne finde noget om resultatet!

Helle Andersen <katte@mail.dk> skrev i en

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 16:13

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem vandt egentlig sidste gang? Jeg var inde på siden både d.30/11 og
1/12,
> men synes ikke, jeg kunne finde noget om resultatet!

Hej Eva

Hvis du går ind og kigger i Historie, så kan du se toplisten for november.

Hilsen
Joan

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-12-01 18:53

> [...]
> Alle kattene er vidunderlige,men Kesto med nissehuen, ja, han er da slet
> ikke til at stå for. Åh, hvor er han altså bare NUSER!!

Tak, det synes han også selv Selvom han nu
ikke mener, at han behøver, at blive pyntet med
en nissehue, for at være chokolade-lækker

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-12-01 21:07

Hej Helle
Ja, aby'ers ego fejler ikke noget!
Har selv en lille dame (Ferina), der bestemt mener, at hun er det sødeste og
dejligste, der har sat 4 små velformede poter på denne jord!
Og siger man hende imod??? Nej, da!

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 16:07

Hej Helle

God ide *S*
Det var vidst en hund der vandt sidste runde, så lad os få en mis på toppen
denne gang *G*

Hilsen
Joan

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-12-01 09:16

Hej

Hvis jeg nu fedter godt og grundigt kunne det jo være at jeg lige kunne
lokke jer ind og stemme på alle mine vidundere Fedte fedte !

Følgende af vidunderne er mine :
Under hunde deltager : Ratata
Under katte deltager : Tyson og Dumle
Under uoplyst deltager : Krumme

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Eva Schmidt

Dato : 06-12-01 09:28

Fedteriet har hjulpet!
Har just været inde og give maxpoint til alle dine dejlige dyr!

mvh Eva

Heidi Høegh <bentogheidi@mail.tele.dk> skrev i en

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-12-01 10:33

Eva Schmidt <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c0f2c0f$0$25393$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Fedteriet har hjulpet!
> Har just været inde og give maxpoint til alle dine dejlige dyr!
>
> mvh Eva

Hej Eva
Tusind tak, alle dyrene nejer, bukker og rækker tunge
Det er en sjov konkurrence, der giver mulighed for at se hvad folk ligger
inde med af sjove og søde billeder af deres dejlige kæledyr.
Endnu engang tak.

Lige for at være på den sikre side, er det "kun" Helle Andersen og Joan der
ellers deltager ? Jeg ville jo nødig snyde nogen for point

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-12-01 10:46

> [...]
> Det er en sjov konkurrence, der giver mulighed for at se hvad folk ligger
> inde med af sjove og søde billeder af deres dejlige kæledyr.

Hej Heidi

Jeg er også faldet for fedteriet og har givet max points til alle!

> Lige for at være på den sikre side, er det "kun" Helle Andersen og Joan
der
> ellers deltager ? Jeg ville jo nødig snyde nogen for point

Ja, altså - jeg tilmeldte mine billeder, 3 stk., i går aftes - men de er
endnu ikke kommet på. Men når de kommer, så må I da gerne stemme på mine
misser også!

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-12-01 14:00

Camilla Scharff <camischa@jubiimail.dk> skrev

> Ja, altså - jeg tilmeldte mine billeder, 3 stk., i går aftes - men de er
> endnu ikke kommet på. Men når de kommer, så må I da gerne stemme på mine
> misser også!

Hej Camilla
Tusind tak for stemmerne, og det er noteret at vi i morgen husker at stemme
på dine tre billeder

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Denise

Dato : 06-12-01 10:56

Hej
Har stemt på vidunderne, og sikken en søde G.
Hilsen Denise

Fra : Heidi Høegh

Dato : 06-12-01 14:03

Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c0f40ef$0$81746$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
> Har stemt på vidunderne, og sikken en søde G.

Hej Denise

Alle siger tusind tak
Og sender potedask, et vuf og et gede stang

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-12-01 14:06