HJÆLP dk.Binaer.musik
Fra : M. Myers

Dato : 04-12-01 11:31

På hvilken news server kan jeg finde denne gruppe????

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-12-01 11:55

"M. Myers" <mm27@hotmail.com> wrote in message
> På hvilken news server kan jeg finde denne gruppe????

Jeg er ret overbevist om, at de fleste ISP'er kører med denne gruppe, men
jeg ved ikke med sunsite. Jeg tvivler på, at gratis-udbydere er specielt
vilde efter at stille binære servere til rådighed. www.easynews.com er måske
et bud, men de skulle være ret dyre.

/Nikolaj
XFUT: dk.edb.internet.udbydere

Fra : Madsen

Dato : 04-12-01 14:14

On Tue, 4 Dec 2001 11:55:11 +0100, "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>
wrote:
> www.easynews.com er måske
>et bud, men de skulle være ret dyre.

Det synes jeg ikke. Jeg bruger selv Easynews
og 80 kr om måneden for adgang til alle
binære grupper virker da meget rimeligt.
Og så dækker de all grupperne 100%
så det er meget sjældent at der er noget
man ikke kan hente.
Hastigheden er også helt i top.

Mvh Madsen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-12-01 13:06

M. Myers wrote:

> På hvilken news server kan jeg finde denne gruppe????

Ud fra din NNTP-Posting-Host header gætter jeg på du opkoblet via TeleDK.
Så burde du kunne fange den på news://news.tele.dk eller
news://news.inet.tele.dk eller en af deres øvrige newsservers som jeg
dog ikke kan huske navnene på.

Sunsite har så vidt jeg ved kun danske ikke-binære grupper som Nikolaj
Borg også skriver.

Fra : Max

Dato : 04-12-01 13:11

Hej

> På hvilken news server kan jeg finde denne gruppe????

På news.tele.dk

Mvh Max