Outlook97 vs Outlook2002 og vedhæftede fil~
Fra : Søren L.

Dato : 04-12-01 10:20

Hejsa.

Ja, jeg har snakket lidt om det i en anden tråd, men overskriften er lidt
misvisende, så jeg starter lige en ny tråd

Jeg har oplevet, at når jeg sender en Access97 fil fra en Outlook97, at jeg
så ikke kan åbne den vedhæftede fil. Men jeg kan godt åbne filen, hvis jeg
sender den samme fil fra Outlook2002!?

Jeg kan se, at når jeg gemmer begge vedhæftede filer, at dén fra Outlook97
fylder 132KB mens den fra Outlook2002 fylder 136KB (og det ér altså præcis
samme fil)! Hmm... går Outlook97 ind og fjerner noget i de vedhæftede filer?

Synes ellers aldrig jeg har oplevet lignende problem og jeg har da
efterhånden sendt en del filer med Outlook97 men ehh.. tja... ??

Hilsen Søren