Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Metz flashes
Fra : Jacob Dinesen

Dato : 03-12-01 23:06

Hvad er konsensus om Metz Flashes? Umiddelbart lader de til på alle
måder at give meget mere for pengene end Canon's speedlites.
Er der noget jeg har overset?
Specifikt modellen Metz 40 MZ1i som jeg påtænker at bruge sammen med
mit eos30

--
Jacob Dinesen
icq uin: 20326413

Fra : Gopher

Dato : 04-12-01 20:26

Jeg bruger flittigt en Metz CT-32-4, og den har i alle årene givet mig alt
hvad jeg havde brug for (fra en blitz).

Jens