små bogstaver på nettet.
Fra : Henrik Berg

Dato : 03-12-01 22:49

Nogle af mine internetsider kommer frem med en meget lille skrift - hvordan
ændres dette.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-01 22:55

Mon, 3 Dec 2001 22:48:46 +0100, skrev "Henrik Berg"
<h.berg@privat.dk>:

>Nogle af mine internetsider kommer frem med en meget lille skrift - hvordan
>ændres dette.

Vis => Tekststørrelse.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-12-01 23:00

On Mon, 3 Dec 2001 22:48:46 +0100, "Henrik Berg" <h.berg@privat.dk>
wrote:

>Nogle af mine internetsider kommer frem med en meget lille skrift - hvordan
>ændres dette.

Vis -> Tegnstørrelse -> Mellem

Har du i øvrigt logitech-mus?

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 04-12-01 16:49

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Vis -> Tegnstørrelse -> Mellem
>
> Har du i øvrigt logitech-mus?

Blander mig lige...

Hvorfor spørger du om det? Er der problemer med tekststørrelser og Logitech
mus?!?

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-12-01 20:04

On Tue, 4 Dec 2001 16:48:38 +0100, "Kasper Kyndsberg"
<nospam@kyndsberg.dk> wrote:

>Blander mig lige...
>
>Hvorfor spørger du om det? Er der problemer med tekststørrelser og Logitech
>mus?!?

I en del tilfælde, hvor folks tegnstørrelse "pludselig" ændrer sig,
skyldes det featuren i Logitechs musedrivere, at holder man ctrl nede,
mens man ruller med musehjulet, bliver skriftstørrelsen større eller
mindre.

Så det sker, at man ruller med musen, og så får trykket på ctrl "for
tidligt" - og så ændrer tegnstørrelsen sig således.

Fra : Gevaldi

Dato : 04-12-01 22:21

> [...]
>
> Så det sker, at man ruller med musen, og så får trykket på ctrl "for
> tidligt" - og så ændrer tegnstørrelsen sig således.

Hold da op, du har jo ret. Jeg var ikke
klar over denne funktion selvom jeg
har haft Logitech mus i mange år.

Tak for tippet.

/Gevaldi

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 05-12-01 00:40

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev
Logitech

> I en del tilfælde, hvor folks tegnstørrelse "pludselig" ændrer sig,
> skyldes det featuren i Logitechs musedrivere [...]

Jeg er nok for teknisk anlagt... jeg tænkte på, om musedriveren havde fejl,
der skabte problemet frem for, brugeren ved en fejl skalerer teksten...

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-12-01 17:02

Peter Brodersen skrev:

>Så det sker, at man ruller med musen, og så får trykket på ctrl "for
>tidligt" - og så ændrer tegnstørrelsen sig således.

Det virker også på Microsofts Wheelmouse, en dejlig 'feature'.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.