Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digitalkamera, hvilken model
Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 03-12-01 22:28

Hej NG
Da jeg for øjeblikket er på udkik efter et digitalkamera, vil jeg derfor
meget gerne vide om der er nogle der har erfaringer med følgende to
modeller:
Olympus C2040 og Canon A20. Alle erfaringer modtages med varm tak

Venligst
Henrik :)

Fra : KASO

Dato : 04-12-01 13:15

"Henrik Kjeldsen" skrev d. 03-12-01 22:28 dette indlæg :
> [...]
> modeller:
> Olympus C2040 og Canon A20. Alle erfaringer modtages med varm tak

Jeg har generelt gode erfaringer med Olympus, men pt. ville jeg nok
kigge forbi Bingo, der i sidste uge havde et C2100Z i vinduet til knapt
5.000 kr. Her får du 10x optisk zoom med billedstabilisator med i
prisen. Modellen er åbenbart på vej ud, men et kanontilbud til prisen nu
(hvis de har flere tilbage - jeg så det i Lyngby!).

Se mere på: http://www.dpreview.com/reviews/olympusc2100uz/

(Jeg har ingen forbindelse med Bingo - jeg så blot et godt tilbud!!!!!!)

http://www.kandu.dk/

Fra : Ulrik Flyndersøe

Dato : 04-12-01 17:31

Hej

Jeg har netop købt C2040Zoom og har kun ros til dette kamera.

Jeg havde også kik på C2100Zoom (de koster ca. det samme i databutikken.com)
men valgte C2040Zoom pga jeg gerne vil have et "ikke alt for stort" kamera.

Jeg gav ca. 3600 dkr incl moms hvilket jeg syntet er en RIGTIG god pris.

mvh Ulrik

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 05-12-01 11:54

> [...]
kamera.

> Jeg gav ca. 3600 dkr incl moms hvilket jeg syntet er en RIGTIG god pris.

Kanonpris!

Så må du vurdere hvad der er mest værd for dig:

2040: 3X zoom, lysstærkt objektiv.
2100: 10X stabiliseret zoom.

/Stig