Windows XP og Eicon Diva?
Fra : Søren Sut

Dato : 03-12-01 22:09

Jeg spørger på vegne af min svoger, som har installeret Windows XP Pro. Han
har ISDN og logger på Nettet med et Eicon Diva modem.

XP vil imidlertid ikke samarbejde med Divaen - og han har gennemsøgt nettet
efter drivers/software - uden held.

Hvad gør han??

--
mvh. Søren Sut

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-12-01 22:29

"Søren Sut" <ssut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> XP vil imidlertid ikke samarbejde med Divaen - og han har gennemsøgt
nettet
> efter drivers/software - uden held.
> Hvad gør han??

Han burde kunne få de fleste funktioner til at virke ved at installere
det som en standardmodem

Fra : Søren Sut

Dato : 03-12-01 22:48

Klart - men han har også brug for at kunne konfigurere modemet - indstille 1
el. 2 kanalers brug osv...

??

--
mvh. Søren Sut

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-12-01 23:00

> Klart - men han har også brug for at kunne konfigurere modemet -
indstille 1
> el. 2 kanalers brug osv...

Det kan man gøre med initstrenge eller hyperterminal
der er information i pdf-format på cd'en der følger med (refta.pdf)

Fra : Dopedog KDC

Dato : 16-12-01 01:48

Opgrader Firmwaren...

Jeg havde samme problem men efter jeg opgraderede Firmwaren har der ikke
været nogle problemer

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies.

Fra : Peder Nielsen

Dato : 16-12-01 17:11

> [...]
> har ISDN og logger på Nettet med et Eicon Diva modem.
>
> XP vil imidlertid ikke samarbejde med Divaen - og han har gennemsøgt

Har i prøvet at pille strømen fra divaen og til igen, min gik i baglås da
jeg instalerede driverne til den, køre godt nok Win XP HE, og 2.2 i software
og 2.6 i firmware, held og lykke.

MVH Peder

Fra : P.Sørensen

Dato : 23-12-01 01:38

hvor finder man den dèr "firmware" - for jeg har samme problem. Er firmwaren
også en driver, der skal installeres - og hvordan? Undskyld jeg spørger
dumt - men venligst forklar for os amatører
Preben

Fra : Peder Nielsen

Dato : 23-12-01 10:46