Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede til kritik uge 49
Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 03-12-01 20:14

Hej

Den her gang er det nogen som kalder sig Rambo som har et billede til
kritik på hjemmesiden

http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Jeg forstår Rambo opträder under psodonym, det ville jeg også göre om
jeg have presteret billedet. Med dette overlader jeg ordet til jer
andre.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige

Fra : Kristian Amby

Dato : 04-12-01 07:44

Ja, det måtte jo ske. Her er det ikke fotografen, men et program, der
har skabt billedete! Mere har jeg ikke at sige om dette.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Gopher

Dato : 04-12-01 20:33

jeg synes ej heller om digitalt ødelagte billeder.
"Hvis ikke man kan andet, kan man altid lege i PS"

Jens

Fra : Alexandar

Dato : 04-12-01 22:39

Tjah.

Det er en eller anden form for et billede. Men, hvad i hele hule helv....
skal det forestille?
Det er noget af det mest talentløde pis, jeg nogensinde har set.

Mvvh
Alexandar

Fra : Jan Boegh

Dato : 05-12-01 13:02

"Alexandar" <alexandar@lackovic.dk> wrote in message
> Tjah.

Tier og samtykker

Jan

Fra : Morten Rosenmeier

Dato : 06-12-01 23:00

Jeg synes nu faktisk, det er ok! Det er ikke den slags billeder, jeg normalt
selv tager, men jeg synes alligevel, det er ret godt, og det virker
umiddelbart på mig, som om det er taget af en seriøs fotograf, der mener
noget seriøst med sit billede.

Smag og behag er jo forskellig.

Hvis jeg må tillade mig at nævne det, synes jeg i øvrigt, at nogle af jer
andre, der har kommenteret billedet, er meget følelsesbetonede og hårde i
jeres måde at udtrykke jer på! Efter min mening kan det nok diskuteres, om
dette er godt, for hvis tonen bliver alt for aggressiv, kan det sikkert
afskrække folk fra at sende billeder ind til kritik. Desuden virker meget
hård og hidsig kritik tit mindre overbevisende og saglig end kritik, der
fremføres på en mere afdæmpet måde.

Nu må I ikke også blive sure på mig!

Venlig hilsen

M.R.

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 08-12-01 01:02

Hej Morten

On Thu, 6 Dec 2001 22:59:48 +0100, "Morten Rosenmeier"

>Smag og behag er jo forskellig.

En gammel sandhed.

>afskrække folk fra at sende billeder ind til kritik. Desuden virker meget
>hård og hidsig kritik tit mindre overbevisende og saglig end kritik, der
>fremføres på en mere afdæmpet måde.

Problemet med just dette billede er vel nok at det er ganske svärt at
se det billedmässige i det, jeg kan i hvertilfälde ikke.

Af samme årsag er det svärt at komme med andet en et tört
konstaterende at billedet ikke er så vällykket efter min mening. En
opfattelse som jeg åbenbart deler med ganske mange andre. Du er af en
anden mening ved jeg.

>Nu må I ikke også blive sure på mig!

Jeg tror ikke der er nogen risiko for at nogen bliver sure på hverken
dig eller den ukendte Rambo. Jeg gör det ikke i alletilfälde.

mvh Hans Peter Larsson

Visby, Sverige