Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.side med test af digitalkamera
Fra : Kim Thomsen

Dato : 03-12-01 20:54

Hej. Jeg er på udkig efter en side (dansk som engelsk) hvor de forklarer,
hvad man skal være opmærksom på, når man køber digitalkamera.
Har i nogle råd? (jeg går efter et kamera i til _max_ 3000,-)

Undskyld hvis dette er et ofte stillet spørgsmål, men jeg følger normalt
ikke med i denne nyhedsgruppe, og kunne ikke umiddelbart se en tråd der
omhandlede det samme.

På forhånd tak

Mvh Kim Thomsen

Fra : rhodo

Dato : 03-12-01 21:15

"Kim Thomsen" skrev d. 03-12-01 20:54 dette indlæg :
> [...]
normalt
> ikke med i denne nyhedsgruppe, og kunne ikke umiddelbart se en tråd

med venlig hilsen Rhodo

http://www.kandu.dk/

Fra : Emil ET

Dato : 04-12-01 06:00

kik på www.folio.dk Canon Power Shot S10

Fra : Kim Thomsen

Dato : 04-12-01 12:15

Tak begge to!
Mvh Kim Thomsen

Fra : Lars Krucov Detlef

Dato : 04-12-01 12:44

Hej Kim

En særdeles omfattende side finder du her

http://www.steves-digicams.com

mvh

/lars

Fra : L@rs

Dato : 05-12-01 00:24

"Kim Thomsen" <no@thanks.com> wrote in message
> Hej. Jeg er på udkig efter en side (dansk som engelsk) hvor de forklarer,
> hvad man skal være opmærksom på, når man køber digitalkamera.

Hej Prøv at se:

http://www.ing.dk/tema/digifoto/index.html

mvh

Lars